Viser søkeresultater 1 til 10 av 45

Hybrid View

Medlem siden
    Jun 2007
    Sted
    Vest-Agder
    Alder
    40
    Meldinger
    21

Standard Hypotyreose tar livet av meg

Jeg hater fastlegen min, en forbanna arrogant idiot

Fikk sykdommen i 2001 og er nå erklært frisk av legen ! (bruker levaxin)

Jeg har så mange symptomer at jeg blir gal!

* Hvorfor er jeg helt BLEK i ansiktet? Får fin farge på resten av kroppen, men ansiktet mitt er helt SYKELIG BLEKT! Hvorfor?!

* Hvorfor er håret mitt så jævlig TØRT? Jeg ser jo ut som en idiot hvis jeg ikke har noe voks eller annet i det.

* Hvorfor har jeg behov for mange flere timer søvn enn alle andre?

* Hvorfor klarer jeg ikke konsentrere meg om ting lenger?

* Å HVORFOR I HELVETE HØRER IKKE LEGEN MIN PÅ MEG? HVORFOR FØLER JEG MEG SOM EN JÆVLA HYPOKONDER HVER GANG JEG ER OSS LEGEN?

Å sist men ikke minst, jeg har begynt å bli dement. Jeg har ikke lenger kontroll over luftavgang! Jeg merker ikke engang at jeg slipper ut luft, men jeg gjør det. Jeg er 21 år! Å klarer **** ikke kontrollere tarm gassen min.

Å joda, jeg har vært til undersøkelse halve norge rundt for å finne ut hva som er galt når det kommer til inkontinensen! De finner nedsatt sensibilitet i anal kanalen. Enkelte mener det kan være pga dårlig blodomløp eller noe., men ingen kan si noe sikkert. Det eneste de kan si sikkert er at DE KAN IKKE GJØRE NOE MED DET!

Jeg er 21 år gammel gutt, som har fått beskjed om at dette må jeg leve med! Hahaha? Hva **** snakker de om? Ikke ****.

Hva er deres mening om dette? Jeg har undersøkt alt som er mulig å undersøke i forhold til inkontinensen, de finner ingenting galt. Bortsett fra dårlig sensibilitet i anal kanalen, som de ikke har peiling på hvorfor er sånn. KAN DETTE HA NOE MED DET LAVE STOFFSKIFTET Å… GJØRE? STOFFSKIFTE ER JO ROTEN TIL ALT ANNET ****SKAP I KROPPEN MIN!

Å HVORFOR SIER LEGEN AT JEG ER FRISK I FORHOLD TIL STOFFSKIFTET? BRUKER LEVAXIN MEN HAR ALLE JÆVLA SYMPTOMENE PÅ DET FORBANNA MAKKVERKET AV EN SYKDOM.

ER LIKE FØR JEG GÅR Å HENGER MEG FOR Å STATUERE ET EKSEMPEL OVENFOR LEGEN MIN. SÅ HAN KAN FÅ ET LIV PÅ SAMVITTIGHETEN, kanskje han tenker som om flere ganger før han påstår at en gutt på 21 med lavt stoffskifte og inkontinens som symptom. SKAL BARE LEVE MED DET! SPAR MEG!

21 år, hele livet foran meg. Er nå veien legges for om jeg skal bli en sammfunstaper eller vinner. Hvor er jeg på vei? SAMMFUNNSTAPER, jeg er 21 år og har allerede falt ut av systemet. Ingen jobb, ingen skole. Sitter hjemme å spiller poker,sover og er BITTER.
    Sist endret av Admin; 13-03-09 kl 21:47 Begrunnelse: Forkerte tegnsæt: Ø Ã… rettet

Lignende tråder

1. LIVET MED OG UTEN ARMOUR THYROID
    Av RIGG i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Svar: 2
    Siste melding: 06-07-07, 18:52
  2. LIVET I DELVIS KOMA
    Av Tor i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 7
    Siste melding: 20-02-07, 11:50
  3. ta tabletter resten av livet?
    Av komlå i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 8