Viser søkeresultater 1 til 10 av 21

Hybrid View

Medlem siden
    Dec 2006
    Meldinger
    14

Standard Noe galt med stoffskiftet? Hva har jeg?

Heisann, jeg er ny her men enda ikke fått påvisst noe galt med stoffskiftet. Har tatt blodprøver av stoffskiftet flere ganger de siste årene og fått til svar fra legen at de ser bra ut hva nå enn det betyr??

Skal til legen igjen om noen uker, så da skal jeg få utskrift fra de siste årene for å se selv.

Men mine symtomer er som følger:

*sliten konstant
    *orker sjeldent å gjennomføre noe jeg har startet.
    *hjertebank
    *dobbeltslag/ekstraslag
    *tannmerker i tunga
    *tørr hud
    *deigete hud
    *B 12 mangel
    *treg i hodet, altså glemmer ting og er ukonsentrert
    *perioder med diare, men ikke vektnedgang de siste årene.
    *ekkel i halsregionen, men kan like godt stamme fra anspente muskler. Liker ikke å ha noe som strammer rundt halsen.

Hatt dette i ganske mange år nå, og det begynner å slite meg noe enomt. Har nok utviklet en form for angst pga hjertebank og alt sammen. Er vel litt smådeppa innimellom for tia merker jeg :( er så sinnsykt leeeeei!!!
    Det tærer på alt merker jeg, overskuddet er på minussiden og jeg føler at både jeg og alt rundt meg forfaller.....

Noen som kan si meg hva dette stemmer på?
    Kan man ha stoffskiftesymtomer uten å ha noe merkbart feil med tallene på prøvene?
    Jeg er ny her men enda ikke fått påvisst noe galt med stoffskiftet. Har tatt blodprøver av stoffskiftet flere ganger de siste årene og fått til svar fra legen at de ser bra ut.

Medlem siden
    Oct 2010
    Meldinger
    1

Standard Sv: Noe galt med stoffskiftet? Hva har jeg?

Sitat Opprinnelig skrevet av ~meg~ Vis post
    Heisann, jeg er ny her men enda ikke fått påvisst noe galt med stoffskiftet. Har tatt blodprøver av stoffskiftet flere ganger de siste årene og fått til svar fra legen at de ser bra ut hva nå enn det betyr??

Skal til legen igjen om noen uker, så da skal jeg få utskrift fra de siste årene for å se selv.

Men mine symtomer er som følger:

*sliten konstant
    *orker sjeldent å gjennomføre noe jeg har startet.
    *hjertebank
    *dobbeltslag/ekstraslag
    *tannmerker i tunga
    *tørr hud
    *deigete hud
    *B 12 mangel
    *treg i hodet, altså glemmer ting og er ukonsentrert
    *perioder med diare, men ikke vektnedgang de siste årene.
    *ekkel i halsregionen, men kan like godt stamme fra anspente muskler. Liker ikke å ha noe som strammer rundt halsen.

Hatt dette i ganske mange år nå, og det begynner å slite meg noe enomt. Har nok utviklet en form for angst pga hjertebank og alt sammen. Er vel litt smådeppa innimellom for tia merker jeg :( er så sinnsykt leeeeei!!!
    Det tærer på alt merker jeg, overskuddet er på minussiden og jeg føler at både jeg og alt rundt meg forfaller.....

Noen som kan si meg hva dette stemmer på?
    Kan man ha stoffskiftesymtomer uten å ha noe merkbart feil med tallene på prøvene?
    Hei! Jeg har slitt i mange år med alle de samme symptomene du beskriver. Fant ut for noen mnd siden at jeg har cøliaki/gluten allergi. Har du testet deg for det? Bare et tips
    For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".

Lignende tråder

1. Lavt stoffskifte. Hva er rett og hva er galt?
    Av Tiffen i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 36
    Siste melding: 07-04-10, 17:34
  2. Svar: 4
    Siste melding: 23-09-07, 12:40
  3. Er noe galt?
    Av pandalakris i forumet Blodprøver
    Svar: 31
    Siste melding: 05-09-07, 09:50
  4. Jeg er så trett. Hva er galt med meg?
    Av cathrin i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 59
    Siste melding: 13-06-07, 19:56

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn