Fant dette på Eyr, forfatteren er lege som ofte taler sine legekolleger midt i mot, ser det ut til.

Candida syndromet lever i beste velgående
dels under andre navn, muligens også ME.

Eg har sjølv hatt vore borti tre slike pasienter ,
som var sjke nokre år før noen fant på å endoskopere og fant massiv
Candida "overvekst" , med dramatisk bedring på sopp behandling..

Institutt for Almenmedisin med Professor Even Lærum har publisert ei
studie i Family practice med "Dokumentasjon for at det er verdt å ta
i betraktning" , at det ikkje er eit tenkt / oppdikta syndrom,
basert på positiv behandlings effekt av
"anticandida diett" ,
eller Nystatin,
eller kombinasjonen ( som kom best ut).

På spørsmål har Even Lærum svart at også han , på bakgrunn av den
studien "behandler Candidasyndromet", sjølv om ei slik studie aleine
ikkje gjør noe bombesikkert.

Men prøv behandling sjølv. så kanskje du blir overbevist, trass i at
det ikkje er ugjendrivelig bevist, og kanske aldri blir det, fordi det
er for lite penger idet, og forutsetter ildsjeler som risikerer å bil
offentlig skjelt ut..

Geir Flatabø
Ulvik