Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
Tråd: Hjelp kroppen eser ut
Hybrid View
-
27-05-06, 20:33 #1
Hjelp kroppen eser ut
Er på stadig nedtrapping etter å ha blitt satt på "hestekur" med 150mikrogram levaxin daglig av legen over nyttår.
Etter periode med kolibrihjerte, kort lunte og effektiv husmorvask må jeg få normalisert verdiene.
Det er har registrert i perioden siden jeg ble obs på stoffskiftet (et år siden snart) - er at kroppen synes å ese ut med jevne mellomrom. Den blåser seg liksom opp, utrolig ekkelt og jeg føler meg skikkelig kvapsete.
Har liksom aldri hatt problemer med vekta før, kunne glatt trene av meg overflødig kvaps og lå i vektklassen 48-50kg (er lita)
Nå har jeg ikke greidd å gjenoppta kampsporttreninga på fire år - hodet og kroppen vil ikke samarbeide. Men jeg har ikke gitt opp
Men hva kan jeg gjøre - nå er jeg est ut til 58kg og det viser på lille meg.
Lurer på om man kan reagere på saltholdig mat?
Eller kanskje man bør legge om til spesielt kosthold? - Lever i grunnen ganske sunt. Har helt dilla på sushi på tida.
Hva skal jeg gjøre....jeg vil bli bikinibabe igjen....For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.
Lignende tråder
-
Vand i kroppen
Av Anisa i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifteSvar: 0Siste melding: 27-10-08, 23:21 -
Hårvekst på kroppen
Av jessica i forumet Lavt stoffskifte, hår og neglerSvar: 3Siste melding: 21-08-07, 13:19 -
Smerter i kroppen
Av MetteS i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 22Siste melding: 13-10-06, 00:12

Svar med sitat
Bokmerker