Viser søkeresultater 1 til 10 av 10
Tråd: ny her
Threaded View
-
01-09-05, 18:59 #1lilly71 Gjest
ny her
Oppdaget denne siden nylig da jeg letet etter informasjon om stoffskifte.
Jeg har fått noen prøvesvar fra legen som jeg tror betyr at jeg har lavt stoffskifte.
ft4=7
ft3 =2,8
tsh =20,70
Legen min ringte meg og ville ha meg inn til undersøkelse og samtale. Skal dit neste uke. Kan lite om stoffskifte fra før. Lurer på om dette er noe som akkurat har blitt slik, eller om det er noe jeg har hatt en stund. Jeh fikk et barn for ca 6 mnd siden- kan det ha sammenheng med det?
Har også en søster som har lavt stoffskifte. Har blodtype 0.
Har vært mye dårlig med leddplager gjennom mange år, men har lært meg å leve med det på et vis. Synes dette har forverret seg igjen idet siste, men på nye plasser. Har mye smerter i føttene- det har jeg aldri hatt før.
Ellers kjenner jeg igjen veldig mange av symptomene jeg har lest om. Men disse symptomene er ikke nye for meg, men jeg har ikke visst hva de kommer fra. Er det mulig at det er lavt stoffskifte som gjør at jeg har hatt problemer tidligere også, selv om det ikke har vistes på prøver tidliger?
Er også usikker på hva dette betyr for meg, og hva jeg skal spørre legne om når jeg kommer dit. Kan noen fortelle meg litt mer, og kanskje kommentere prøvesvarene mine.
Hilsen lilly

Svar med sitat
Bokmerker