Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
    Medlem siden
    Sep 2008
    Meldinger
    1

Standard Så suuulten :(

Jeg har vist høyt stoff skifte og har nettopp fått det påvist. :(
    Jeg går rundt og er konstant sulten, og det gjør vondt, så inderlig vondt å være så sulten hele tiden :(
    Gleder meg til å starte på medisiner i neste uke, for å bli kvitt dette drite, de siste to dagene har vert helt forferdelige, vurderer sterkt å kjøpe meg ærnerings drikker slik at oddsene øker litt med tanke på nærings opptak.

Noen her som erfaringer med hvordan de fikk bokt med sult følelsen når de var umedisinert?

hilsen A_hansen

Hildemor Gjest

Standard Re: Så suuulten :(

Jeg spiste og spiste og spiste :( Jeg forstår din frustrasjon og min eneste trøst til deg er at dette roer seg når stoffskiftet ditt roer seg litt. Lykke til med behandlingen

Medlem siden
    Jan 2008
    Meldinger
    132

Standard Re: Så suuulten :(

ja det kjenner jeg alt til..!(jeg hadde Høyt før det ble Lavt)
    Du får lese litt inn på Lavt stoffskifte tråden og.Jeg har nettopp et innlegg om Armour og opp 2 kg.. hvor jeg forteller blant annet om Ukontrollert behov for mat og spesielt Søtsaker!(5-600 gr om dagen )
    jeg har vært på levaxin i mange år nå og får innimellom fler og laange perioder med økt behov for alt som er spiselig..
    slitsomt og det hjelper ikke for min del hverken med kost råd eller mosjon, ligger nok i feil i verdiene..?
    Så jeg kan bare føle med deg,men har ikke noe råd som har hjulpet for min del

Har lest amerikanske stoffskifte bøker hvor de sier at Noen aldri blir kvitt "Cravings" selv om de er rett behandlet og føler seg bra ellers.
    Tror jeg dessverre jeg er en av dem,får håpe det ikke finnes så mange av dem...
    Graves Disease siden`99. Senere lavt stoffskifte.
    Ustabil Tsh. Benskjør, mangl. insulin, laktoseint. Prøvd det "meste" av Alt Med.

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn