Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Tråd: Angst, uro?
-
31-05-10, 18:40 #1
Angst, uro?
Etter jeg fikk lavt stoffskifte, har jeg lagt merke til at jeg har blitt mer og mer urolig av meg. Greier ikke aa slappe ordentlig av, stresser en god del i jobben, det er som om jeg har noen over meg hele tiden, som st[r og ser paa at jeg jobber. Jeg maa gjore noe hele tiden......vanvittig slitsommt...
Lavt stoffskifte etter graviditet i 2009
-
31-05-10, 18:49 #2
Sv: Angst, uro?
Hei Ingvild,
Fikk som deg barn i mars 09
med påfølgende lavt stoffskifte
.
Jeg gikk på Levaxin i fire mnd før jeg skiftet til Erfa. Gikk på 125 mcg men da følte jeg meg kvalm, hadde lett hjertebank, og kroppen var veldig gira. Følte meg ikke så "harmonisk", heller litt rar . Hadde en god del brainfog også.
Ting har blitt mye bedre etter at jeg begynte på Erfa. Har kun prøvd i to uker men føler mer ro i kroppen, kjenner meg mer som meg selv, om du forstår. Er imidlertid fremdeles ganske sliten så jeg mistenker dette med binyrer, eller så må jeg bare opp i dose etter hvert. Får svar på spyttprøver (binyrer) på fredag.
-
31-05-10, 18:55 #3
Prøvene skal være bra med TSH på 1,9, så skal egentlig ikke være overdosert.Heller underdosert tror jeg, for har symptomer jeg mener kommer fra lavt stoffskifte: prikkinger i bena, stort søvnbehov, plundrer med ord, og verking i muskler og ledd.
Men er så susete i hodet, og det kjenner jeg igjen fra jeg hadde høyt stoffskifte. Hvordan beskriver du brainfog?Lavt stoffskifte etter graviditet i 2009
-
31-05-10, 19:58 #4
TSH på 1,9 er ganske høyt tenker jeg. Dvs at du sikkert kan øke dosen litt. Min TSH lå på 0.55 da jeg gikk på 125 mcg L.
Brain fog hos meg kan best forklares som tåke i hjernen..... er ikke meg selv, og har problemer med konsentrasjonen. Hjernen blir fort sliten og orker ikke engasjere seg utover det den strengt tatt må, og selv det kan være slitsomt.
-
31-05-10, 20:06 #5
-
31-05-10, 22:26 #6
Hej
Her er et par gode tråde om angst, uro, bekymringer m.m.:
https://www.stofskifteforum.dk/showt...light=skrekker
https://www.stofskifteforum.dk/showthread.php?t=10141
Lignende tråder
-
Angst/stress. Får nå og da hjertebank.