Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
Tråd: Hvor kjøper dere garn?
-
11-05-12, 11:51 #1
Hvor kjøper dere garn?
Lurer på å kjøpe over nett. Er mest på jakt etter rimelig alpakka garn.
Noen Som harnoen tips?
-
11-05-12, 12:59 #2
Sv: Hvor kjøper dere garn?
Jeg elsker alpakka fra dustorealpakka.no
Garnet er ikke billig, men veldig drygt, holder seg godt og er en drøm og strikke med.
På siden deres kan man av og til gjøre gode kjøp når f.eks. det er farger som går ut etc.
Gubben min liker og skjære i tre, og har et skap på soverommet fullt av alle mulige typer jern og kniver.
Jeg har et skap med garn
-
11-05-12, 13:52 #3
Sv: Hvor kjøper dere garn?
Flaggstang: Drops har 30 % på alt nå også alpakka, men om du ber om å få det tilsendt, så mister du prosentene i portoen (forsøkte det før jul og valgte heller å dra til butikken). Sjekk om det er en Drops Superstore i nærheten av der du bor. Selv liker jeg Tjorvens på Majorstua veldig godt, masse utvalg, koselige folk som jobber der. Jeg har tatt opp strikking nå etter rundt tyve års avbrudd, og det er så godt å slappe av, lytte til musikk og la hendene arbeide. Skikkelig avslappning er det, og jeg liker det
Så nå har jeg begynt på alpakkagenser nummer to, og 30% avslag kommer godt med!
• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid
Lignende tråder
-
Hvor mye levaxin tar dere?
Av pingu i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.Svar: 11Siste melding: 15-10-07, 10:47 -
Hvor ofte er dere hos legen?
Av Rafael i forumet Hos legenSvar: 12Siste melding: 06-03-07, 20:35 -
Hvor mye aktivitet har dere i hverdagen, prøver dere å få trent?
Av madonna i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 6Siste melding: 01-08-06, 22:13 -
Hvor er dere ???
Av Mette i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelenSvar: 8Siste melding: 29-05-06, 09:11
Svar med sitat
Bokmerker