Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
-
11-06-09, 18:01 #1
Hjelp til å skrive uføretrygdsøknad?
Nu er æ kommet dithen at æ ska søke uføretrygd. Tom Nav sa at det er det neste. Skulle ha gjort det for lenge siden, men slit med å fylle ut skjemaet. Har ju tenkt og begynnt så smått å skrive på tilleggsark, men vet ikke helt hva og hvordan æ ska gjøre det. Blir bare sliten og ukonsentrert. Er det noen som kan gi noen råd?
-
11-06-09, 23:28 #2
Sv: Hjelp til å skrive uføretrygdsøknad?
Jeg kan kanskje hjelpe deg. Skriv mer eller send meg en PM. Jeg har vært igjennom elendigheten.
Er uføretrygdet selv.
• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
-
12-06-09, 20:49 #3
Hei igjen Hanne.

Jeg har lest gjennom PM`en din, men svarer her hva jeg gjorde den gangen jeg fikk innvilget uføretrygd. Jeg søkte pga søvnproblemer. Jeg hadde da vært delvis sykmeldt og gått på attføring i mange år. Har du gått igjennom den delen? Må legge til at jeg fikk innvilget etter at det ble strengere krav, så det er ikke håpløst.
Jeg skrev en søknad à la den du skrev i PM`en. Jeg fikk heller ikke plass til all informasjon på selve søknadsskjemaet, og måtte bruke tilleggsark.
Jeg fikk tidligere arbeidsgiver og daværende arbeidsgiver, psykiater og fastlege til å skrive attester til meg. Så var jeg sammmen med disse i møte med NAV, og fikk innvilget.
Dette er kortversjonen. Du må bare spørre om det er mer du lurer på. Det å skrive selve søknaden kan være krevende nok i din situasjon, men jeg synes du fikk tydelig frem hvordan du har det i det du skrev til meg. Allikevel kan det være greitt å få hjelp til denne. Jeg var i den heldige situasjon at jeg var saksbehandler innen det offentlige, og var dermed vant til lignende skriverier.
Jeg ønsker deg all mulig lykke til!
• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
-
12-06-09, 22:40 #4
Lurer på om jeg misforstod deg. Mente du hjelp til å skrive selve søknaden? I så fall kan jeg gjerne hjelpe deg.
Lignende tråder
-
Har legen forhastet seg med å skrive ut medisiner til meg?
Av cath i forumet DepresjonSvar: 5Siste melding: 23-10-08, 13:23 -
Info om Armour jeg kan skrive ut til legen?
Av cathrin i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 0Siste melding: 01-10-06, 00:02
Svar med sitat
Bokmerker