Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
-
13-06-06, 07:37 #1
Bruker
- Medlem siden
- Jun 2006
- Meldinger
- 16
Finnes det leger som vet noe om dette?????
Var hos legen igår og er nå rimelig oppgitt. Har brukt tabeletter i mange år nå og stoffskifte stabiliserer seg ikke. Går opp og ned som en jojo. For 9 mnd siden var FT4 på 20. 6 mnd etter var den nede i 8. Legen gav meg ingen beskjed. Alarmerende spør du meg. Brikkene faller på plass og jeg skjønner nå hvorfor jeg hadde en meget tung periode. ganske unødvendig. Sist jeg var der nevnte jeg at jeg prøver å bli gravid og at det tar tid. Svaret jeg fikk var at stoffskifte ikke hadde noen innvirkning på svangerskap eller ikke.....
Igår krevde jeg at det blir gjort noe. Skal få henvisning til gynekolog for å sjekke om jeg har eggløsning(bør vell nevnes at jeg har en sønn på snart 3, brukte 3PP da). Føler at jeg ikke blir tatt på alvor. Sliter veldig på syken det her. Må man virkelig til spesialister for å få noe hjelp??? Vi lever da tross alt i 2006....
Måtte bare lufte mine tanker :o)
TSH holder seg under 1 så det er da bra :o)
Lykke til alle sammen. Godt å "snakke" med flere som er i samme situasjon....For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
-
13-06-06, 09:46 #2
Flott at du har fått henvisning til gynekolog. De vet ofte en del om stoffskiftets innvirkning på muligheten for å bli gravid og kan gi deg god oppfølging av stoffskifte frem til du blir gravid og under svangerskapet.
Lykke til
-
13-06-06, 11:50 #3
Hei Mina76
Jeg må nokmbekrefte mistanken din. Allmenleger vet som oftest lite om thyreoidealidelser. Og det er ikke alltid spesialistene tar oss seriøst heller ser det ut til.Føler at jeg ikke blir tatt på alvor. Sliter veldig på syken det her. Må man virkelig til spesialister for å få noe hjelp??? Vi lever da tross alt i 2006....
Dette stemmer da virkelig ikke.Svaret jeg fikk var at stoffskifte ikke hadde noen innvirkning på svangerskap eller ikke.....
Håper det ikke tar motet fra deg! Det er mange som sliter for å få den hjelpen vi trenger. Men som du sier så hjelper det å stå sammen
Lykke til hos gynokologen. Har hørt at en del av dem vet veldig mye om stoffskiftet. Det ville være supert om du traff en av dem!Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
Lignende tråder
-
Finnes det en mulighet for å bli helt frisk?
Av pippi i forumet Lavt stoffskifteSvar: 89Siste melding: 10-03-09, 13:19 -
Finnes det potetgull som er glutenfritt?
Av gutt_81 i forumet GlutenfrittSvar: 4Siste melding: 10-07-08, 19:13 -
Finnes det ingen annen måte enn Levaxin for å øke ft4?
Av bambi i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 8Siste melding: 09-05-08, 14:25 -
Finnes det noe støtte å få til tannbehandling?
Av Stina i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 3Siste melding: 01-10-07, 10:28 -
Leger i Ski?
Av baremei i forumet Hos legenSvar: 1Siste melding: 04-10-06, 19:55
Svar med sitat
Bokmerker