Viser søkeresultater 1 til 1 av 1
Tråd: Strumaopereret
-
04-09-08, 20:40 #1
Bruker
- Medlem siden
- Sep 2008
- Meldinger
- 4
Strumaopereret
Jeg er en 50-årig dansk kvinde og fik for 2 måneder siden fjernet hele min skjoldbruskkirtel og 3 af biskjoldbruskkirtlerne på grund af knudestruma, der trykkede på luftrør og nerver til stemmebåndene. Havde ingen problemer med stofskiftet inden operationen. Efter operationen startede jeg med 100 micg Eltroxin (Levaxin) og er nu sat op til 125 micg. På grund af lave kalkværdier efter operationen ( Ca2+ 0.99 â 1.17 ) får jeg 3 x 1 g Calcium Sandoz dagligt. Er for nylig startet på arbejde (24 timer om ugen), men er meget, meget træt. Jeg har desuden dagligt symptomer fra de lave kalktal (prikken og stikken i hænder, fødder og læber).
Jeg har læst meget om lavt stofskifte mv. på jeres side og det har lært mig en masse. Jeg har selv lidt svært ved at blande mig i debatten endnu, da jeg jo ikke rigtig kan skelne, hvilke af mine symptomer der stammer fra kalkstofskiftet og hvilke fra det âalmindeligeâ stofskifte, som indtil videre er for lavt. Jeg håber meget at høre fra andre der også har problemer med kalkstofskiftet.For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Svar med sitat
Bokmerker