Viser søkeresultater 1 til 2 av 2
-
13-01-12, 00:41 #1
Danske Bitten død af lavt stofskifte d. 28. december 2011
"TSH næsten normalt"!?
Læs historien Kvinde på 75 år som græd fordi de havde ændret eltroxin, og vid, at hvis også din læge stoler mere på TSH end på sygdommens symptomer, kan det/denne læge enten en skønne dag koste dig livet, eller snigende forkorte det, med andre, falske diagnoser!
Læs mere i underforummet Troen på TSH sin ufeilbarlighet, du finder i forummet Hvorfor (for)blir vi syke?.Hvis du har noen spørsmål knyttet til bruk av vårt forum - les OSS/FAQ.
-
14-01-12, 02:38 #2
Sv: Danske Bitten død af lavt stofskifte d. 28. december 2011
Hvis du har noen spørsmål knyttet til bruk av vårt forum - les OSS/FAQ.
Lignende tråder
-
Lavt stofskifte sandsynligvis efter behandlig af for højt stofskifte
Av Babe i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 89Siste melding: 06-11-11, 22:27 -
For lavt stofskifte??
Av søløve i forumet PresentasjonerSvar: 6Siste melding: 10-12-10, 14:16 -
ca. 4 år med lavt stofskifte
Av lilli i forumet Lavt Stoffskifte etter GravesSvar: 22Siste melding: 22-07-10, 10:20 -
Et lille håb for danske stofskifte-patienter?
Av Anisa i forumet Hos legenSvar: 2Siste melding: 21-01-10, 10:16 -
Altid lavt b12 ved lavt stofskifte?
Av gitteh i forumet B-vitaminerSvar: 6Siste melding: 16-02-07, 23:56

Svar med sitat

Bokmerker