Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
Tråd: Få igjen på skatten?
-
09-09-10, 11:50 #1
Få igjen på skatten?
Heisann!
Jeg lurte på om det er noen som har hørt det samme som meg? Nemlig at det er mulig å få igjen på skatten når man har lavtstoffskifte? Fordi strømregningen ofte blir høyre pga at man fryser mye mer enn andre friske mennesker?
-
09-09-10, 19:45 #2
Sv: Få igjen på skatten?
Må seie at eg også tenkjer i dei banar. Føler meg bittelitt småleg (ingen kritikk av deg, altså, trådstartar), men tanken kjem for tida stadig tilbake til eventuelle moglegheiter for å få att på skatten.
Erfa funkar jo faktisk, i motsetning til Levaxin. Men det er jo ein del dyrare, da.
Og det kosthaldet eg er tvinga til å ha, er dyrt. Ingen tvil om det.
Frys gjer eg ikkje lenger pga vannbåren varme og pga Erfa ;) men småblakk er eg jo for tida med redusert stilling (for å verne binyrene, men utan å bruke sjukmelding og trygd).
Fint om andre har tankar om emnet!
Til trådstartar, så meiner eg at eg har høyrt nettopp dette: moglegheit til å få att på skatten pga høge fyringsutgifter.
Får kanskje starte prosessen med å sjekke ut dette. Og elles leve på luft, kjærleik og mannen min
-
10-09-10, 08:43 #3
Sv: Få igjen på skatten?
Nå er jeg student så jeg har ikke så mye penger.. Og tror nok ikke økonomien kommer til å hoppe i taket med det første heller, hehe, så å få igjen penger på skatten er bare fint for meg! Både jeg og samboeren fryser veldig veldig mye..
Lignende tråder
-
hei da va d på 'an igjen...
Av Christine84 i forumet PresentasjonerSvar: 0Siste melding: 14-11-07, 22:54 -
ME...igjen!
Av Maia i forumet Myalgisk encefalopati (ME)Svar: 2Siste melding: 23-01-07, 17:20 -
Sykemeldt igjen....
Av MetteS i forumet Sykdomsutgifter, arbeid, trygd, NAV, sosialhjelp etc.Svar: 2Siste melding: 05-09-06, 09:45
Svar med sitat
Bokmerker