Hørtes jo bra ut:)
Printable View
Hørtes jo bra ut:)
Jeg prøvde også et slikt apparat, et SCIO apparat, og da sa de at jeg hadde en veldig veldig liten celleaktivitet (da visste jeg ikke om at jeg hadde lavt stoffskifte) og de kjørte noe strøm igjennom for å få opp aktivitetet igjen. Den kunne ikke se at det var kjertelen som ikke virket. Så hvis man tar en sånn hver uke til 1000 kr så slipper man sikkert medisisner hehe kun for de rike dette. Jeg traff en som sa hun hadde blitt bra i stoffskiftet av to behandlinger, men hun var vel en lucky one :)
Jeg har hørt om personer som har gått på levaxin, så gått til homopat og kunne slutte med levaxin etter behandlinger der. Der høres jo veldig spennende ut, men spm er jo om man tør....
Kanskje et teit spørsmål, men er det farlig å få formye B-vitamin? Jeg går daglig på Triobe og B-Kompleks. 23.08.07 vell en mnd siden hadde jeg på B12: 755*(170 - 650 normal)... nå er det 1 mnd siden og jeg går enda på dette.
B-vitaminer er vannløslige og således kommer eventuelle overskudd ut med urinen.
Men når det er sagt - er det så bra å venne kroppen til at det er flust av noe ?
Stoffskiftehormoner produseres jo av kjertelen og er denne defekt inntrer en kroppsfunksjon som kalles atrofi. Det skjer med alt som ikke kroppen bruker eller har bruk for. Det som skjer at at det tilbakedannes, forsvinner og blir borte - og det skjer med kjertelen også.
De som har har eller har hatt en betennelse forårsaket av antistoffer har ingen kjertel og det finnes ikke noen, heller ikke Homopater, som kan bringe den tilbake igjen.
Men det finnes mange som tror de kan........
B-vitamin i store doser og magnesium, begge deler helt ufarlig, har gitt meg mer ro i kroppen og bedre nerver. Kjør på.
Jeg har de siste 4 dagene betydelig dårligere når jeg tar B-vitamin også er helt sykt. Når jeg tar levaxin og liotyronin så får jeg trykket i hode og konsentrasjonsvansker og synsforstyrrelser. Når jeg tar B-vitamin ca 30 - 1 time etterpå får jeg varmefølelse i hode og begynner å svimle... nå har jeg prøvd 2 dager uten B-vitamin og har ikke fått det.... Mener en lege sa at tar man overdrevent bruk av microstoffer etc blir det til gift i kroppen isteden.
Har du fått sjekket binyrene dine?
Jeg spurte oftebro om jeg burde sjekke binyrene, han mente dette ikke hadde noen hensikt. Jeg fikk av Finn en link til disse spytteprøvene man kunne ta, men ingen av legene jeg har spurt har hørt om dette og kunne ikke hjelpe. Oftebro hadde hørt om det, men mente det var unødvendig.Sitat:
Opprinnelig skrevet av Anne Ma
Jeg tenkte siden du reagerer så sterk på medisiner og er så passe sesitiv så kunne det gjerne være en tanke. Jeg har ikke så mye kunnskaper om dette, men det er skrevet mye om det på forumet. Hvis du vil vite mer ville jeg søkt på forumet :D