Sv: Re: Sv: Så fik jeg Erfa'en
Hei
Jeg har til nu vært lav på aldosteron. Har fått cortef for binyrene og Erfa. Så har jeg brukt salt. Tatt en klype salt på morgen og i begynnelsen en eller to ganger pr dag. Tror at salt var redningen for min elektrolyse balanse. Kalium er også blitt brukbar.Det har tatt noen mnd. Så er jeg lav på hele spektret med jern prøver og D+E. Skal undersøkes på sykehus med gastroscopi for bla cølaki. De mener at mitt lav jern og D+E kan være på grunn av cølaki. Jeg ante ikke dette. Ville bare ha en undersøkelse pga mavesyre (refluks). Så cølaki er jo en autoimun sykdom. Jeg skal først den 26.8. for jeg må spise en masse gluten for at de skal kunne se om jeg har cølaki. Bare et tipsvink3
Ikke for og kuppe tråden din Nielsigne, men jeg regerte bare på tiden Fruemå må spise masse gluten
Fruemå; jeg fikk beskjed fra sykehuset om at det bare trengst normal glutenholdig kost i 3-4 uker før de tar en vevsprøve for og sjekke for cøliaki.
Så lenge jeg ikke spiser gluten, ser jeg ingen vits i og utsette meg for en slik påkjenning bare fordi at legene skal se at det stemmer at jeg ikke tåler gluten.
Det står i innkallingsbrevet to mnd på gultenholdig kost. Det ble bekreftet i samtale med sykehuset. Da følger jeg det. Stopper her vil som du ikke kuppe trå.