Huff, det kan ikke være lett å være i en sånn situasjon leya!
Masse lykke til fremover! Håper du får beholde jobben din!
Printable View
Huff, det kan ikke være lett å være i en sånn situasjon leya!
Masse lykke til fremover! Håper du får beholde jobben din!
Nå skal jeg inn til samtale om 2 timer og jeg begynner å få skikkelig med sommerfugler i magen....
Sjefen min er ikke kjent for å være særlig diplomatisk eller at hun har den rette innstillingen overfor sine ansatte, så jeg er veldig glad for at jeg skal ha med meg noen. Tror jeg skal la min tillitsvalgte stå for det meste av pratinga..
Jeg skal ihverfall ikke røpe enda at jeg har tenkt til å takke nei til sluttpakka som er tilbudt det får komme senere :roll:
Æsj - samtalen gikk rett i dass !!! :evil:
Kvinnemenesket påstod at jeg ikke hadde realkompetanse til å utføre jobben min.... Hva i alle dager, hun presterte jo å ansette meg i sin avdeling for 4 år siden... Min tillitsvalgt fortalte henne at dette ikke ville holde som årsak i en oppsigelse og da svarte hun at jeg gjorde best i å takke ja til den lukrative sluttpakken, det ville jo være til det beste for meg så falt jeg ikke mellom 2 stoler hvis jeg takket nei...... Hun klarte til og med å påstå at det også var sosiale forhold på avd som gjorde at jeg var blitt "valgt" ut. Det hun sier er at hun valgte meg fordi hun ikke liker meg !!! :evil: Bare vent til hun får høre at jeg har tenkt til å takke nei og gå videre med saken hvis det ender i en oppsigelse, da blir det baluba da tenker jeg !!
Som om ikke dette er nok, ble jeg påkjørt bakfra på vei til jobb på onsdag, så nå sitter jeg jaggu her med en kjempevond nakke, en sinnsyk hodepine og en voldsom kvalme som kommer og går. På sykehuset kom det ikke frem noe av røntgenbildene, men jeg skulle allikevel være obs... Jeg skal til fastlegen min idag, så får jeg se hva han sier om dette, jeg har ikke akkurat blitt bedre de siste to dagene....
Føler liksom ikke at gullhåra vokser i r**** på meg om dagen :(
Gå til whiplashforeninges hjemmeside (vet ikke hva den heter) og sjekk om du har fått gjort nok dokumentasjon og undersøkelser etter påkjørselen.
Du er nok veldig i sjokk nå.
Huffda, leya - så mye på en gang... http://www.diskuteket.no/images/smiles/klem[1].gif
Men du - og nå snakker jeg mest ut fra min egen tilstand og erfaringer, altså - er du sikker på at det er verdt det å starte en sånn kamp med arbeidsplassen din nå...? Har du virkelig krefter og energi å avse til dette...? Håper du forstår meg riktig nå, altså - jeg forstår veldig godt behovet ditt for å ta opp kampen. Men hvis det får negative konsekvenser for helsen din...?
Håper du blir fort bra igjen etter bilulykken!
Her er forresten siden til Whiplash-Forbundet - men der var det ikke så mye informasjon ennå:
http://www.nwf.no/
Men det går an å ringe dem. Også fant jeg denne, der var det litt informasjon:
http://www.whiplashskaddes-raadgivningskontor.no/
Uff dette hørtes ikke bra ut, hverken kollisjonen eller møtet! Stå på overfor arbeidsgiver, ikke gi deg! Håper du føler deg bedre etterhvert i nakken og hodet ditt.
Ønsker deg en god helg!
Hei Leya!
Hvordan står det til med deg nå? Litt av en historie, og en i overkant drøy rekke med uflaks! :shock:
Håper virkelig du har det bedre!
Klem, Hilma
Hei, hei og takk for meldinger og klemmer !!
Endelig begynner jeg å føle meg litt bedre, har vært mer eller mindre sengeliggende siden fredag ! Jeg blir fortsatt fort kvalm, men hodepinen begynner å gi seg, så det går fremover. Jeg skal på jobben imorra, så får jeg se hvordan det går....
Kris: jeg er ikke helt sikker, men siden vi er flere som kan støtte seg til hverandre, tar jeg sjangsen på at jeg skal klare å stå imot presset som blir på jobben... :oops: Dessuten så føler jeg at jeg må for min egen del, eller så kommer jeg til å gå rundt og lure på om jeg gjorde det riktige... Tusen takk for linker, jeg skal kikke litt på de.
Vi fikk ihvertfall beholde bilen og det gjorde oss veldig glade oppi det hele, for vi fikk først beskjed om at den kom til å bli kondemnert, men jeg trygla og ba om at den ikke måtte bli det nå.... :wink:
Hmm, idag fikk jeg telefon fra noen internt som ville at jeg skulle komme på intervju, så til torsdag så er jeg igang :)
Kanskje lykken smiler litt til meg allikevel :D
Ja, da var jeg på intervju idag og det virket som om det gikk ganske så bra... Men hva vet jeg, ikke sikkert det gjorde det fordet... :? Jeg får ihvertfall svar til uka, så nå krysser jeg fingra.