så trøtt, så trøtt ..........
kl 3 kom gubben hjem fra byen. jeg våkner alltid når han kommer hjem og vi lå og snakket en stund og han sovnet. sikkert 3.45-4 ... kl 4.40 ga jeg opp... er kjempetrøtt, men liksom veldig våken - klarer hvertfall ikke sove.
så nå sitter jeg på kjøkkenet med en kopp te, sendt litt mail og surfet litt, men føler meg ikke særlig trøttere.. så utrolig kjedelig - husker dette skjedde på slutten av graviditeten også, men da kunne jeg sove på dagen. i morgen skal vi ha lunsjgjester og siden gubben var ute skal jeg stå opp med snuppa og hun våkner sikkert ikke etter 7... hun pleier å sove rundt 12-13, men da er det folk her, kan ikke legge meg .. de drar 15, men da er snuppa våken igjen. og gubben skal kjøre gjestene våre til flyplassen med full bil, så hun kan ikke være med. arghhh!
tror det er kroppen min som er tilvendt ny dose allerede og stoffskifte er dermed for lavt igjen, men får ikke/kan ikke øke igjen før det er gått 6 uker siden siste økning. vi snakker 21. sept .... hva er det - 14 dager til ....... ?
måtte bare syte litt. sov godt videre allesammen