Sv: tidlige symptomer på overdosering med Levaxin
Det med at vågne meget tidligt om morgenen er nævnt flere steder i forbindelse med depression. Så du må sørge for at komme i rette kategori - har man ikke depression, bør man ikke behandles for depression ... og mange med lavt stofskifte bliver / er blevet det, fordi der er for ringe viden om stofskiftets - især t3's - betydning for psyken.
Har man depression og for lavt stofskifte, er det altså meget sandsynligt, at man er deprimeret pga stofskiftet. Så er der alle blodprøverne, der henvises til, og ligger man inden for 'normalområdet', er der ofte ingen hjælp at få hos mange læger.
Pas på dig selv og hold dig til på forummet hjerte1
Der er intime forbindelser mellem hypothalamus, hypofysen og binyrerne .. og den skjoldbruskkirtel, vi mere eller mindre mangler. Med andre ord det endokrine system, meget indviklet. Hvis du googler ordene hypothalamus and stress, kommer der talrige links om emnet, bl.a. dette, som jeg ikke orker at stave mig igennem nu http://cfids-cab.org/cfs-inform/Neur...chrousos02.pdf og som sikkert vil ta mig nogle uger at komme igennem.... men egentlig tror jeg, det er et relevant dokument for mange herinde hjerte1 så jeg kan ikke lige lade være med at poste det her.
vink11 Nielsigne
Sv: tidlige symptomer på overdosering med Levaxin