Det kan være flere som driver med dette der, Lars Omdal er en av dem.
Printable View
Det kan være flere som driver med dette der, Lars Omdal er en av dem.
jeg vil så gjerne finne ut hvem som ville være best /flinkest lege på Balder når jeg først skal satse. Håper å høre fra flere som har erfaring der. Er det noen av dem på Balder som av en eller annen grunn ikke anbefales?
Lurer også på om noen har erfaring med å reise til utlandet for å få hjelp på stoffskifte problematikken?
Håper at jeg ikke spør for mye. Jeg er ivrig nå å komme til en dyktig lege som vil hjelpe både meg og evt barne med stoffskifte. Tusen takk igjen!
Lulu
Et sted som Balder, er afhængig af et godt omdømme og beholder sikkert ikke personale, der ikke kan leve op til det gode omdømme klinikken har. Der kan godt nok være forskelle i den personlige "kemi", men netop dette kan man nok ikke benytte andres erfaringer til at bedømme ud fra.
I danske Christina40`tråd: Privatklinik i Tyskland. kan du læse (indlæg 6+9) om Arenys` konsultation hos den belgiske læge Thierry Hertoghe. Du kan også søge på hans navn her på forummet, hvor der vist ligger flere poster om hans lægegerning. vink11