Stoffskiftet mitt igjen...
Hei igjen og takk for svar!
Siden nyttår har det skjedd utrolig mange forandringer med kroppen min. Jeg har som sagt tatt av meg ca 15 kilo, og har også vært til behandling for plager i nakken. Pga disse behandlingene så har dagsformen min forandret seg veldig fra dag til dag, og jeg har hatt noen uker der jeg nesten har svevd fordi jeg har hatt så mye energi, og følt meg så bra! og så har jeg hatt noen uker der jeg har vært lenger nede enn noen gang før, og nesten vært sikker på at jeg ikke skulle komme meg opp igjen...
Når disse prøvene er tatt i forhold til dette, er jeg ikke sikker på, men mener å huske at jeg hadde tatt de to første målingene før jeg var til behandling hos osteopaten.
Før jeg begynte med behandlingene hadde jeg slitt veldig med å få av meg de første kiloene, men så raste det av en del rett etter denne behandlingen, for så å stoppe helt opp igjen så fort energien forsvant.
Når det gjelder søvn, så er behovet veldig forskjellig, og noen netter må jeg sove i minst 10 timer for i hele tatt kunne ristes våken, mens andre morgener spretter jeg opp kl halv sju selv om jeg ikke sovnet før kl to på natta...
Vet ikke om menstruasjonssyklusen har noen forbindelse med dette, men den er helt i ubalanse, og jeg kan ha mensen i fire dager eller i tjue dager (har også hatt i en og en halv måned), og syklusen varer fra 28 til 40 dager. Føler at hele kroppen er i ubalanse, og nå da doktorene sier at alt er helt fint, så blir jeg litt fortvilet...
Så når du spør om jeg føler at det svinger, så kan jeg ikke svare annet enn et klart og tydelig JA, men om det har noe med stoffskiftet ,eller om det er pga behandlingene jeg har fått, er mer enn jeg kan svare på...
Da jeg var hos doktoren min spurte hun meg masse spørsmål og kom fram til at jeg ikke hadde noen symptomer, men utifra hva jeg har lest, og hva dere har sagt, så er det mye som tyder på at hun har oversett en del viktige symptomer. Kan det ha noe å si på hvordan det blir formulert på testresultatene? Hvis hun har skrevet at jeg er symptomfri, og det ikke stemmer, så får vel de et feil bilde av alt...
Dette ble nok veldig uoversiktlig, men noe bedre kunne jeg ikke få til så sent på natta :oops:
Nok en gang vil jeg på forhånd få takke for svar! Vet ikke hva jeg skulle gjort uten dette forumet! :D
Hilsen Viksi