Et lite svar til Stina og Sivcath
Ja, nå var jeg hos legen i forrige uke og fikk svar på at alle blodprøvene mine var normale. Stoffskiftet også. Selvfølgelig er jeg jo glad for det, men da fortsetter jo bare undersøkelsene for å finne ut hva som feiler meg da :roll:
Jeg hørte med legen slik som du sa Stina, angående den sykdommen ME og da sa han at det er jo i den retningen vi utreder for nå. Men likevel så tror verken han eller akupunktøren min at det er ME jeg har. For jeg har mange symptomer på ME, men ME-pasienter er vanligvis mye dårligere enn det jeg er. Har nå fått full sykmelding fra jobben da, siden 50 % ble for mye for meg. Også skal jeg til Sverige for å ta en såkalt Mørkefeltsanalyse og begynne på Papaya (mange ME-pasienter som har fått hjelp av det). Men håper jeg ikke har den sykdommen, selv om jeg dessverre er redd for at jeg har den. Vel, uansett så håper jeg at ting ordner seg til det bedre snart. Er kjedelig å gå slik Om jeg ikke blir frisk med det første, så jeg håper jeg nå inderlig at man finner ut hva som feiler meg. Det verste er jo å være så uvitende :cry:
Vel, jeg vet ikke helt hva slags prøver Gamma-GT er for noe. Alt jeg vet er at Alat og Asat prøvene mine var høye. Jeg har gått på en detox-diett som bestod av masse kosttilskudd. Særlig et pulver som fåes på apoteket, som heter Ultra Clear Plus (smaker vanilje - så jeg har blandet det smoothien min). Men samtidig med det har jeg gått på en sukker- og gjærfri diett, spist bioacidophilus-kapsler, samt gått til akupunktur. Så dietten har jo vært omfattende, men det har jo hjelpt:) Alle blodprøvene er normalisert. :roll: