-
Grøss!!! Det måtte blitt den siste jobben i verden jeg kunne hatt.
Men ett forslag på hvordan en kan få legen til å skrive ut armour...
Vri armen bak på ryggen på legen og skrike med desperat stemme: GIR DU DEG????? SKRIVER DU DET UT??? SKAL JEG VRI HARDERE ELLER????
Hhhmmmmm.... Tror det blir på legen til uka!!! Ikke på Oftebro i morra,må øve meg på skikkelig Psyko-stemme først!!!! 8)
-
Det var en god idè. Han fortjener det dersom han er så slem mot meg syns jeg da. :twisted:
Må forresten legge til at jeg var skikkelig pysete når det gjalt blodprøver da jeg var ung og måtte begynne med det. Da besvimte jeg veldig ofte.
-
Hi hi, Heisann. jeg liker humoren din.. :lol: *le rått*
Men vi må vel ta mere taktiske og strategiske grep i bruk, skal vi få manipulert disse legene til å gjøre som vi vil.. (les:gi oss den medisinen som vi blir bra på, ergo gjøre jobben sin) Eller er kanskje kvinnelig list veien å gå? Brette ned blusen? 8) Ho-ho - jeg blir vel ikke tatt seriøst etter dette!!
Lei situasjon du har havnet i, Cathrin!! N'finn har skrevet en viktig tråd om emnet - jeg går og skriver litt der jeg :wink:
-
Får finne frem de mest sexy klærne jeg har til i morgen da. Samt litt parfyme. :) :)
Eller kanskje dersom jeg gråter høyt av fortvilelse at det smelter legens harde hjerte. :lol: :lol:
Herlig humor du har du også Marianne.
Har bestemt meg for at om han ikke samarbeider så vil jeg bytte lege og det skal jeg si i morgen da om han ikke skriver ut resept. Han tjener i hvertfall penger på meg og har selv sagt at det ikke er så mange som kommer til ham.
Ikke vet jeg om en eventuelt ny lege kommer til å være noe bedre men om jeg ikke forsøker kommer jeg jo ikke til å få vite det.
Er vel 3 ganger i året man kan bytte lege?
-
Det gikk til h... i dag.
Det var bare TSH som telte og den var altfor lav til at han kunne skrive ut slik medisin til meg. :cry:
Da sa jeg at jeg måtte slutte å gå dit fordi jeg trengte en lege som skrev ut Armour.
Så nå er jeg på jakt. Det er ikke så mange ledige å velge i, men jeg har funnet en . Jeg skal ikke gi meg før jeg finner noen om jeg så må bytte fastlege 3 ganger pr. år. Det er vel ikke så lurt, men det som teller for meg nå er å finne en lege som skriver ut Armour til meg.
-
Du kan bytte lege to ganger i året.
Men det finnes jo privatklinikker rundt omkring. Koster skjorta, men kan være verdt det likevel.