Nei, ME og stoffskiftet er ikke det samme. Men det er en del av dem som er virkelig dårlige som får diagnosen ME på siden av stoffskifte diagnosen. Så blir det en diakusjon hva som er hva osv ;-)
Printable View
Nei, ME og stoffskiftet er ikke det samme. Men det er en del av dem som er virkelig dårlige som får diagnosen ME på siden av stoffskifte diagnosen. Så blir det en diakusjon hva som er hva osv ;-)
Ja, det kan vel være litt vanskelig å skille...
Det er utrolig vanskelig å skille. Jeg lurer virkelig på om jeg har ME utenom stoffskiftet, men det er så vanskleig å skille at uten utredning så får jeg nok ikke noe svar. Men tiden vil vise om jeg må utredes. Akkurat nå forbereder jeg meg til å prøve lykken i 50 % attføring. :D
Ønsker deg lykke til med attføringen Anne Ma
Ja, Anne Ma, håper du finner lykken :D :wink:
Ja, lykke til Anne Ma. Sikkert bra å få trappet ned på jobb. Det fungerer ihvertfall veldig bra for meg.
Ja, vanskelig å skille ME og stoffsiktesykdom. Men da er det ihvertfall bra at de som behandler de to pasientgruppene har samme anbefaling m.h.t kosthold.
http://www.dagbladet.no/dinside/2007/04/03/496876.html
papaya? det er jo godt og:=)
det beste er vel å spise det ferskt? jeg skal gå rett på kinabutikken nedi gata her og hamstre inn:=)
eller er det bedre med kapsler?
tenk på alle tingene jeg aldri hadde visst om hvis jeg ikke hadde funnet dette forumet:=)