Kjempe bra!! :D
Printable View
Kjempe bra!! :D
Flott takk skal du ha Jorunn :D
Ã…fytterakkeren, kan vi få enda mer elendighet :shock:
Stakkars deg, har aldri hørt om dette før. Og det på tross av at jeg kjenner den til den øverste linken din meget godt - den er veldig bra. Men jeg skjønner ikke alle de medisinske uttrykkene som kommer fram der. Fikk noen oversatt av en intelligent og velvillig sjel her for ei stund siden, men jeg turde ikke ta med alle sammen på en gang :oops:
Oi, gikk inn og leste litt på forkaringen og fikk hypokondertendenser igjen. Jeg har flere liktorner, kaller legen det, under føttene - som jeg har forsøkt å operere bort to ganger, men de er der igjen med en gang såret leges. Nå begynner jeg å lure på om det kan være dette istedenfor. Kanskje ikke hypokonderi dette da siden jeg allerede har dette rare på føttene - bare kanskje feil diagnose?
Lykke til med ditt i alle fall :wink:
Takk for det :)
Hudlegen sa at det kunne ta flere år før jeg får utbrudd igjen, hvis jeg får det :!: Det er jo en trøst.
Da er det nok ikke det jeg har, for mitt er permanent og ikke utbrudd.
Men godt for deg at det kan gå så lenge til før du evt får det igjen :D
Med utbrudd så mener slik som vanlig psoriasis, det kommer og går. Det jeg har går ikke vekk uten behandling med kortisonsalve.Sitat:
Da er det nok ikke det jeg har, for mitt er permanent og ikke utbrudd.
Hei jeg har ikke Psoriasis men min mamma og Tante har det og jeg kan også få denne sykdommen Uff den ser vondt ut :,(
Mamma har masse sånt på kroppen det er helt hvitt og drysser av huden da en klør og klør til man blør :,( Så synes synd på alle med den sykdommen og er redd jeg og får det for har lest at døtre kan arve det Uff Hun tar også medisiner men vet ikke hva de heter og får salve til og ha på.
Jeg er redd for viss jeg får den sykdommen vil ikke ha flere sykdommer :,( Kansje får jeg værre sykdommer og det vet jo ingen :,(
KLEMZ
Nei, men da er det likevel ikke godt å vite...Sitat:
Det jeg har går ikke vekk uten behandling med kortisonsalve.
Skal se om jeg kan ha det i bakhodet om det noensinne skulle komme ei åpning for å snakke med en lege om det.
Må si jeg tenker mer og mer på at det kunne vært greit om komme til Thyroideapoliklikken på Aker Sykehus til Ingrid Nordheim - var ikke det pakka? Både for meg og min sønn.
Hmm... hm.... kan det bli til noe, tro?
Forresten, kan man kjøpe kortisonsalve på apoteket uten resept? I så fall kunne jeg jo forsøke å smøre på og se om det hjalp.
Kjære Lilja, ikke ta sorgene på forskudd. Det er ikke alt man får selv om det potensielt kan være arvelig. Pass best mulig på deg selv i dag med passelig med mat og trening f.eks. Da blir immunforsvaret ditt best mulig rustet til å hindre all slags sykdom.
Det er mulig du kan få en svak salve, men den hjelper antagelig ikke. På resepten min står det DERMOVAT SALVE 25 g, meget sterk kortisonsalve (GRUPPE IV).Sitat:
Forresten, kan man kjøpe kortisonsalve på apoteket uten resept? I så fall kunne jeg jo forsøke å smøre på og se om det hjalp.
Kanskje noen andre her som vet?
Men tør du virkelig å bruke så sterk kortisonsalve?