Sv: Hydrocortison i norge
Sitat:
Opprinnelig skrevet av
Nitelite
Ok, tror jeg venter til jeg har fått konfirmert at jeg mangler kortison med spyttprøve, før jeg tør å ta noen spesielt større doser. Vil helst ikke få beinsjørhet :P Satser på svar på spyttprøven i løpet av denne uken
Fornuftigxx9
Nitelite, jeg tager også min dosis fordelt over 4 gange, dog kun med 3 timers mellemrum, da 4 timer er for lang tid for mig
Held og lykke
Nå ringte nettopp legen meg, han hadde fått resultat på spyttprøvene fra haukaland sykehus.
Spyttprøven som var tatt kl. 07.00 var på 0,3. Legen sa dette var veldig lavt og ville sende hele min pasienthistorie videre til en spesialist.
ENDELIG etter 7-8 år med angst/depressjon/søvnmangel/Ingen energi osv osv. har di funnet ut noe!!!!!!!!!!!!!!!
Sitat:
Opprinnelig skrevet av
Nitelite
Nå ringte nettopp legen meg, han hadde fått resultat på spyttprøvene fra haukaland sykehus.
Spyttprøven som var tatt kl. 07.00 var på 0,3. Legen sa dette var veldig lavt og ville sende hele min pasienthistorie videre til en spesialist.
ENDELIG etter 7-8 år med angst/depressjon/søvnmangel/Ingen energi osv osv. har di funnet ut noe!!!!!!!!!!!!!!!
Godt er det. Håper nå du får adekvat hjelp og slipper å kun bli vurdert på bloprøvesvar.