Giver Eltroxin/ Levaxin en chance til.
Har været til en rigtig god og ordentlig endokrinolog i dag.
Jeg havde besluttet mig til- og forberedt mig på, at argumentere for at få lov at prøve kombinationsbehandling.
Lægen var super! Han lyttede og havde stor erfaring, men rådede mig til, først at prøve at " trykke" TSH (nu = 2.8) helt i bund med Eltroxin/ Levaxin - og give mig selv tid til at hæve D3, som længe har været for lavt ( nu= 30).
Så nu er jeg på 1700ug Eltoxin - og D-vitaminmængden kender jeg ikke endnu, den ringer han til mig i morgen.
Hvis jeg fortsat har problemer om et par måneder, vil han gerne give mig mulighed for, at prøve kombinationsbehandlingen.
Efter at have læst - især Finn´s overvejelser om D-vitamin kontra kombinationsbehandling (armour) - synes jeg at det lyder som en rigtig god beslutning.
Dejligt for en gangs skyld, at gå glad fra lægen, og føle sig hørt, set og imødekommet :)
/pernille.
Sv: Giver Eltroxin/ Levaxin en chance til.
Flott! Godt å høre at det finnes leger som er villige til å lytte, dem er det ikke for mange av. Krysser fingre og håper det går bra med deg! :)
Sv: Giver Eltroxin/ Levaxin en chance til.
Hej Pernille
Det lyder godt med din ordentlige endokrinolog du har. Tillykke med det! Hvor holder vedkommende til? Hvordan finder jeg frem til sådan en samarbejdsvillig én? Vil du give mig et tip?
vink11 Bellen
Sv: Giver Eltroxin/ Levaxin en chance til.
Sitat:
Opprinnelig skrevet av
sonja
Flott! Godt å høre at det finnes leger som er villige til å lytte, dem er det ikke for mange av. Krysser fingre og håper det går bra med deg! :)
Det samme her. vink11 Hvordan er det mon gået med Pernille siden?