Er der mon en sammenhæng?
Er ganske ny i dette forum. Hvor blev jeg glad da jeg fandt jer for en time siden :D . Jeg fik for ca. 8 år siden konstateret for lavt stofskifte og kom i behandling med eltroxin. Jeg startede med en dosis på 350 mikrogram pr. uge og er nu 1150 mikrogram. Stofskiftet ligger stabilt i perioder, men har det med at dykke en gang imellem, og så øges dosis. Ã…rsagen er aldrig fundet og lægen virker ikke interesseret i at forsøge! Af symptomer har jeg selvfølgelig de traditionelle: træthed, kuldskær, sløv... Heldigvis er jeg ikke påvirket af det på arbejdet, men kvæstet om aftenen!
Men nu det store spørgsmål: Er der nogen af jer derude, der har oplevet at miste håret i klaser. For ca 2 år siden opdagede jeg en plet på størrelse med en femkrone i baghovedet, som var hel bar! Siden da har jeg fået et par stykker mere. De bare pletter forsvinder igen efter et par måneder, men desværre bare for at dukke op et andet sted igen :cry: Min læge mener bestemt ikke det har nogen sammenhæng, kigger bare opgivende på mig - jeg er dog af anden mening.
Susanne fra Dk