Hej Lisbeth (og alle andre kaer1 ) Det er lige før, at heller ikke jeg
orker dette, efter at jeg har brugt oceaner af tid - på blot at orientere mig i alt det stof, der findes i disse, vores smertens-emner....
Det ER et s-i-n-d-s-y-g-t stort arbejde - står det klart for mig endda nu mere end før.
Min største bekymring nu er ikke "hvordan" - for det ved jeg allerede alt om, men mest "hvornår".
Det er tiden, der er min største bekymring nu: hvordan kan jeg nå det hele, når arbejder og er 10-11 timer væk hjemmefra 6 dage om ugen? Og når jeg så opnår pensionsalderen om 3 år - har jeg til den tid forstand nok i behold, jeg kan bruge på dette projekt? Eller bare at have et liv i det hele taget?
Jeg er jo lige så hjerneskadet som alle andre, der i nærmest en menneskealder har været i behandling med det syntetiske T4-lort, der får hjernens
hippocampus og
cerebellum til at skrumpe, fordi det syntetiske T4-dritt er SÅ forskellig fra kroppens eget T4-hormon.... som tilfældet er.
At jeg trods alt fortsat kan tænke, huske og ræsonnere kan jeg kun takke denne omstændighed, at jeg inden jeg overhovedet blev syg og kom i behandling med Eltroxin, havde jeg i udgangspunktet en ekstremt veløvet "tænke-, huske- og lærehjerne" til rådighed, men OM det varer ved til jeg er helt arbejdsfri om 3-4 år - er ikke til at vide.
Jeg ville derfor ønske at jeg allerede nu havde hele døgnet til rådighed for disse projekter, fordi det er kun en strengt videnskabelig information, der kan flytte overbevisninger hos lægestanden - og vel at mærke information, der er præsenteret på en måde, selv lægestandens værste begrænsninger og modstand mod at lave om på deres dogmer - ikke kan stille noget op imod.
Der er nu så meget pålideligt materiale til rådighed på mit bord, at det kan fylde mindst 6-7 tema-websites, der helt uden mine egne kommentarer - kan præsentere videnskab, videnskab og atter videnskab - hvilket samtidigt ikke kan undgå både at udstille, og bevise lægestandens fejl og mangler, der alene udspringer fra lægestanden to store problemer:
1. manglende evne til at frigøre sig fra deres underviseres dogmer
2. en fuldstændig mangel på føling med den fortløbende medicinske thyreoidea-forskning
Jeps... det er der bjerger af videnskabelige beviser på, og det eneste jeg nu mangler er fritid til at søsætte alle disse websites mens jeg endnu er i live, og kan tænke. Jeg har ikke givet op, jeg er ikke løbet fra mine trusler (løfter) og jeg er i gang, men jeg frygter også ikke at kunne nå det hele. :sad: