Jooo, men hvordan skulle dette bidrage til deling af viden med andre species end kun Facebookanerne imellem?
Og nu til noget helt andet.... Opdatering/sidste nyt:
Jeg har modtaget flere (6) tilbagemeldinger fra mine "forum-venner", med kritik af min kritik af Facebook, hvor de selv er registrerede brugere.
Kritikken går på at ved at kritisere Facebook som platform for forskellige "stofskifte-kampagner" kritiserer jeg "automatisk" også dem personligt, eftersom de jo selv er aktive i disse kampagner på Facebook.
Jeg har ydermere fået at vide, at det er ikke fair af mig - ikke at støtte Facebook-hypothyroid-kampagner, og at det er ikke pænt at pege fingre af dem som lægger jo masser af arbejde i at gøre disse kampagner synlige på Facebook.
Sidst men ikke mindst - har jeg fået at vide, at hvis jeg ikke ophører med min kritik af Facebook, vil de betragte det som en personlig kritik af dem.
Ifbm. påstanden om at lægge
masser af arbejde, kan kun spørge:
Hvilket arbejde?
Klikke på "like-knappen"?
Til bebrejdelsen for at de føler sig personligt kritiseret af mig, kan jeg kun svare følgende:
Det er helt i orden!
Betragt Jer som kritiseret!
Vi taler ikke private, personlige forhold her. Vi taler ikke om at bytte opskrifter og katte-billeder med familie, venner og kolleger... det blander jeg mig ikke i.
Det vi taler om her er en sygdom og hvordan denne sygdom behandles af skolemedicinen.
Vi taler her om forskellen mellem liv og u-liv. Vi taler om hvordan et u-liv kan ændres til et liv.
Dette er en blodig alvor, ikke mindst for de næste generationer, hvis tingene ikke ændres indenfor vores egen levetid.
Det er ikke en skide social leg, dette her...
Et tidsfordriv eller en sag som misbruges til at skaffe sig selv lidt free of charge, uforpligtende
social underholdning...
enhver tumpe kan finde ud af at trykke på like-tasten.
Hvis deltagelse på, og enighed om Facebook-velsignelser skal være en betingelse for at kunne kalde sig "forum-venner", da melder jeg klart ud:
"Vis mig dine venner, og jeg vil fortælle dig hvem du er".
Hvem har brug "venner" på disse betingelser?
Jeg har ikke!
Min motto er jo:
"Det menneske vil aldri få trofaste venner, som er redd for å skape seg fiender." Så hvis at skaffe sig fjender, er prisen for at fortsætte med at hjælpe andre mennesker
på deres egne præmisser, der
hvor de befinder sig - so be it!