Sitat:
Opprinnelig skrevet av
BenteR
Jeg kommer til og begynne med Armour så snart jeg får dem tilsendt fra apoteket.
Siden jeg reagerer ekstremt på de fleste medisiner og dose-endinger og i tillegg har litt for mange symptomer på at binyrene mine ikke er helt pigge, kommer jeg til og starte veldig forsiktig.
Jeg leste i infoen om Armour på framsiden her inne at vanlig startdose er 30 mikrogram, men ved andre problemer i tillegg anbefalte de og starte på 15 mikrogram.
Jeg kommer til og oppdatere jevnlig i dagboken min, men har bestemt meg for og gå rett fra 100 mikrogram Levaksin til 15 mikrogram Armour og trappe opp sakte og forsiktig i håp om en minst mulig plagsom overgang.
I naturthyroid er det også T3, og jeg vet jeg reagerer fort på det. Derfor vil jeg altså skynde meg langsomt. Om du vil, er du velkommen til og lese i min dagbok og se hvordan jeg gjør det og hvordan det går når jeg om ca ei uke får startet.
! Hej BenteR. Du tager fejl. Hvis du starter Thyroid op som du beskriver, kommer til at gå galt. Rigtig galt. :sad:
Jeg vil ikke spore Billies tråd endnu mere af, end den allerede er, så begrundelsen for min advarsel til dig, har jeg postet i din egen tråd
her. Til andre vil jeg kun sige, at Thyroid er
ikke et farlig lægemiddel, og da slet ikke farligere end Levaxin/Liothyronin. Det som er "farligt" ved alle lægemidler er
underdose, så hellere læs mit svar til BenteR
her end bliv bange for Thyroid-lægemidler. Det er der ingen grund til, snarere tværtimod.