Side 3 av 3 Først 123
Viser søkeresultater 21 til 26 av 26
    Medlem siden
    May 2018
    Sted
    Danmark
    Meldinger
    14

Standard Giver op

Jeg har været ved øjenlæge og det DF ikke øjnrne. Har lædt journal fra neu. Er så ked. De har ikke kynbe se bort fra de psykidke disgnoser og fejlcitere mig flee gange. Dømt som psykisk syg så kan man sejle din egen sø. Farvrl og tak.
    Håbløst. Om det så var sindet hvorfor får jeg då ikje hjælp?
    Velgærds Danmarj min bare...
    Tidligere gjestebruker. Gjester kan få tilgang til å skrive på nettsiden vår ved å få en midlertidig gjestekonto. Gjestekontoen utløper automatisk etter ett år.

Medlem siden
    Sep 2016
    Sted
    Danmark Jylland
    Alder
    41
    Meldinger
    100

Standard Sv: Som en hundehvalp...

Hej M,

Det lyder som om, du har det rigtig skidt. Hvad er situationen nu? Det sidste du skal gøre, er at give op - det nytter med sikkerhed intet. Så hvad er næste skridt? Du skrev den anden dag, at du var taget hjem fra sygehuset, fordi du "fik nok". Betyder det, at de stadig var igang med at foretage undersøgelser, og at der dermed er mulige forklaringer på dine problemer, som ikke er afsøgt?

Kan du evt. tage på sygehuset igen?

Jeg tror i øvrigt godt, at du kan insistere på, at få tjekket frit T3 og frit T4 - jeg kender i hvert fald flere, som er lykkedes med det, på trods af, at de professionelle foretrækker TSH. Især når de selv er i vildrede omkring årsager. Dit TSH indikerer jo ikke umiddelbart stofskifte-problemer, men det er vist bare med at få afsøgt alt.

Jeg forstår din frustration over, at dine fysiske problemer bliver tilskrevet psyken - jeg tror, du må prøve at forholde dig rolig og rette eventuelle misforståelser og fejlciteringer. Det kan du også godt gøre med tilbagevirkende kraft - tag kontakt til lægen og påpeg de fejl, du ser, i journalen og bed om at få lavet en korrektion eller tilføjelse, hvis der er noget der er helt off. Jeg kan godt forstå, det er svært dog.

Var din mand med på sygehuset? Og til øjenlæge? Jeg tror, det er virkelig vigtigt, at du har nogen med dig - som vi har været inde på.

Det kan godt være, du skal være forberedt på, ikke at få den hjælp, som du har brug for, af systemet - det er vi jo mange eksempler på her, at man ikke kan regne med. I så fald kan det godt lade sig gøre, at blive klog på sit helbred ad andre veje - selvom det kræver udholdenhed (og penge). Men du må i hvert fald afsøge alle mulighederne i systemet.
    Ubehandlet lavt stofskifte (uden antistoffer) fra 2010. Erfa siden 2016. I ventetiden på Erfa (2016) + Fra Erfa Thyroid til jod (og tilbage til Erfa) (2017)

Medlem siden
    May 2018
    Sted
    Danmark
    Meldinger
    14

Sitat Opprinnelig skrevet av Helen Vis post
    Hej M,

Det lyder som om, du har det rigtig skidt. Hvad er situationen nu? Det sidste du skal gøre, er at give op - det nytter med sikkerhed intet. Så hvad er næste skridt? Du skrev den anden dag, at du var taget hjem fra sygehuset, fordi du "fik nok". Betyder det, at de stadig var igang med at foretage undersøgelser, og at der dermed er mulige forklaringer på dine problemer, som ikke er afsøgt?

Kan du evt. tage på sygehuset igen?

Jeg tror i øvrigt godt, at du kan insistere på, at få tjekket frit T3 og frit T4 - jeg kender i hvert fald flere, som er lykkedes med det, på trods af, at de professionelle foretrækker TSH. Især når de selv er i vildrede omkring årsager. Dit TSH indikerer jo ikke umiddelbart stofskifte-problemer, men det er vist bare med at få afsøgt alt.

Jeg forstår din frustration over, at dine fysiske problemer bliver tilskrevet psyken - jeg tror, du må prøve at forholde dig rolig og rette eventuelle misforståelser og fejlciteringer. Det kan du også godt gøre med tilbagevirkende kraft - tag kontakt til lægen og påpeg de fejl, du ser, i journalen og bed om at få lavet en korrektion eller tilføjelse, hvis der er noget der er helt off. Jeg kan godt forstå, det er svært dog.

Var din mand med på sygehuset? Og til øjenlæge? Jeg tror, det er virkelig vigtigt, at du har nogen med dig - som vi har været inde på.

Det kan godt være, du skal være forberedt på, ikke at få den hjælp, som du har brug for, af systemet - det er vi jo mange eksempler på her, at man ikke kan regne med. I så fald kan det godt lade sig gøre, at blive klog på sit helbred ad andre veje - selvom det kræver udholdenhed (og penge). Men du må i hvert fald afsøge alle mulighederne i systemet.

Jeg blev ijje lyttet til, og der gik over et halvt døgn før jeg overhovedet snakkede med en læge. Kan se i journalen at det har været lægestuderende. De har citeret mig for at opleve hurtig puls og skriver derefter at de ikke har kunne påvise det. Jeg svar de blot at jeg til tider havde hjetyebanken men ikke i den forbindelse med svimmelheden. De citerer mig for at være overbevist om at jeg har forhøjet stofskifte, jeg har blot forsigtigt spurgt om man kunne tjekke mig for det.
    De skriver de har informeret mig og mine kæreste om diverse underdøgelsrt mm men vi har intet fået at vide.
    Ørelæge spurgte om jeg har oplevet næseflåd og jeg svarede at venstre tit løber lige så stille. I journal står der at jeg ikke oplever ensidig næseflød.
    Jeg lå på 4 mands stue og 3 af os væltede rundt uden balance og vi ville bare hjem.
    Jeg fik ikke svar på diverse test førend jeg rykkede for detadskellige gange. Kunne jo se på sundhed.dj at svarene havde været der længe. Blev i øvrigt ike populær for selv at tjekke det.
    Status er at jeg er op egen hånd. Ingen hjælp. Sidste læge(stud.) skriver at mistanke er funktionel.

Jeg er så trlt og vælter ofte omkuld af udmattelse og sover dybt i en time eller 2 og vpgner så badet i sved.

Jeg er så sulten, men kvalmeb forhindrer mig i at spise og jeg har tabt mig næst n 3 kg nu siden jeg sidst tjekkede for nogle uger siden.

Ingen har svart. Og jeg skal tie stille for jeg ved ikke noget som helst (om mig)...
    Tidligere gjestebruker. Gjester kan få tilgang til å skrive på nettsiden vår ved å få en midlertidig gjestekonto. Gjestekontoen utløper automatisk etter ett år.

Medlem siden
    Sep 2016
    Sted
    Danmark Jylland
    Alder
    41
    Meldinger
    100

Hej M,

Som sagt synes jeg, at du skal tage tilbage på sygehuset, hvis du har muligheden og lade dem foretage alle de undersøgelser, som de vil. Det kan være, du også kan få dem til at tage frit T3 og T4, så du får afklaret din fornemmelse af, at der er noget der. Men hvis de vil undersøge dig yderligere, så tag imod det.

Jeg kan i øvrigt kun være tilhænger af, at du følger med i dine resultater på sundhed.dk, selvom lægerne måske ikke er fan af det. Alle bør gøre det og med tiden må lægerne vænne sig til, at vi involverer os i vores eget helbred.

Håber det bedste for dig, M.
    Ubehandlet lavt stofskifte (uden antistoffer) fra 2010. Erfa siden 2016. I ventetiden på Erfa (2016) + Fra Erfa Thyroid til jod (og tilbage til Erfa) (2017)

Medlem siden
    May 2018
    Sted
    Danmark
    Meldinger
    14

Kære Helen.
    Idag er bedre, jeg går stadig ikke helt stabilt, men uden de store udfald og jeg kan ramme de tiltænkte knapper på telefonen nu.
    Jeg skal under ingen omstændigheder tilbage til sygehuset, og jeg vil gøre hvad der står i min magt for nogensinde at skulle opsøge en læge igen.
    Jeg må finde alternativer.
    Jeg er oppe på hesten igen selvom den slingrer en del.
    Tak for din opbakning, dine tanker og bekymringer ❤️

Medlem siden
    Sep 2016
    Sted
    Danmark Jylland
    Alder
    41
    Meldinger
    100

Okay - godt, at det går lidt bedre i hvert fald. Lad os høre, hvordan det går med din jagt på at finde alternativer. Held og lykke!

Side 3 av 3 Først 123

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn