Viser søkeresultater 21 til 24 av 24
-
14-01-16, 14:55 #21
Sv: Tenketråd om progesteron og østrogener
At kroppen selvreparerer når den får mer av det den trenger er det ingen tvil om. Jeg har blitt bedre i det meste i flere år etter overgang til Erfa... Nå har jeg vel 4 år på Erfa og har vel sakte men sikkert blitt bedre i mange vonter. Til og med de vinterlige, tilbakevendende musearmene tar kortere opphold enn før.
Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
-
20-03-16, 13:43 #22Uregistrerte Gjest
EDIT/Admin:
Kære Rikke Det har vi gjort, ved at flytte indlæggene til en ny tråd Kan I mon hjælpe med input til, hvor jeg kan starte bedst. i forummet Andre hormonerSist endret av Admin; 25-03-16 kl 09:01
-
03-01-17, 18:31 #23
Nå er det gått "år og dag" siden siste oppdatering.
Tenker jeg avslutter tråden med dette siste innlegget.
Oppsummering
- jeg blir stadig litt og litt bedre (men har ikke sjekka kroppstemperaturen på lenge)
- bruker fortsatt progesteronkrem mellom eggløsning og mens
- har fortsatt ikke funnet årsaken til hvorfor jeg har lavt stoffskifte (aka "lavere metabolisme")
- tar fortsatt diverse tilskudd (og Mg blir normal-lav selv med moderat tilskudd - som tilsvarende nivåer til en som ikke tar tilskudd)
- har gjenopptatt styrketrening (fordi jeg liker denne treningsformen best (sikkert pga endorfiner), fordi musklene mine sårt trenger det og fordi cardio tar mer enn det gir av energi).
Det er fortsatt noen spørsmål, og det vil det sannsynligvis være så lenge jeg ikke finner årsaken. Sånn er jeg bare av natur. Kan hende jeg etter hvert spinner litt videre på dette med kroppstemperatur.
-
05-01-17, 18:50 #24
Så bra at det går framover.
Og dessverre blir det vel sånn at mange av oss ender opp med en del spørsmål som vi rett og slett aldri vil få svar på.
Jeg finner også ut at litt trening gjør godt. Men innenfor egne grenser. Og de kan variere mye.Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
Lignende tråder
-
Progesteron krem
Av janis i forumet ProgesteronSvar: 3Siste melding: 09-11-11, 17:51 -
Progesteron krem
Av janis i forumet Kosttilskudd og naturlegemidlerSvar: 3Siste melding: 09-11-11, 17:51 -
Ekstremt lave østrogener og kæmpe hårtab.
Av Annie i forumet Andre hormonerSvar: 28Siste melding: 03-02-10, 12:23 -
Progesteron
Av Marianne i forumet ProgesteronSvar: 0Siste melding: 03-08-06, 22:10
Bokmerker