Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
    Medlem siden
    Mar 2008
    Sted
    Oslo
    Alder
    66
    Meldinger
    5,134

Standard Hva er det med Amazon?

Siden Iherb i USA nekter oss fra Norge å kjøpe høydosert D3, måtte jeg via England eller annet EU-land. Det var fristende å starte med Amazon.co.uk. Da jeg kom til kassen, fikk jeg vite at de ikke sender til Norge likevel. Sukk. Bigvits i England godtok samme dose, 5000 IE, uten å mukke, ordren gikk glatt og jeg har D3 for både votter og vinter Hva er det med Norge og Amazon? Jeg trengte også noe elektronisk ræl og forsøkte Amazon. Samme problem der. Dessverre, dessverre, destination Norge, nei, nei. Skulle tro det var et militærdiktatur eller noe slikt som var endestasjonen. Jeg endte opp på Ebay i stedet, det gikk helt problemfritt. Amazon er et flott sted for å spare penger på bokinnkjøp. Men hvorfor får jeg ikke lov å handle andre ting? Det var til og med innenfor tollgrensen?
    Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
    Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
    • Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid

Medlem siden
    Jun 2010
    Sted
    Indre Troms
    Alder
    54
    Meldinger
    2,404

Standard Sv: Hva er det med Amazon?

Har ikke så mye erfaring med å handle på amazon, men sitter å krysser fingrene for en økning av tollgrensa med ny regjering. 200kr er latterlig. Så det kan saktens oppfattes som et diktatur i andre enden for andre land når det oppfattes slik av oss som sitter å skal ta imot.

Medlem siden
    Mar 2008
    Sted
    Oslo
    Alder
    66
    Meldinger
    5,134

Standard Sv: Hva er det med Amazon?

Ja, den tollgrensen er bare en vits, det er helt klart. I dag er 200 kroner nesten ingenting. Jeg tror myndighetene opprettholder den for å beskytte norsk handel
    Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
    Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
    • Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn