Viser søkeresultater 1 til 4 av 4

Tråd: Kisel

Medlem siden
    Feb 2007
    Sted
    Sør-Trøndelag
    Alder
    62
    Meldinger
    421

Standard Kisel

Leter etter hvor stor maksimumsdosen for kisel er. Tenkte å bestille dette fra Iherb denne gangen, og har ikke lyst til at det blir stoppet i tollen og sendt tilbake

Medlem siden
    Jun 2010
    Sted
    Indre Troms
    Alder
    54
    Meldinger
    2,404

Standard Sv: Kisel

Si fra hvis du finner det ut. Hvorfor vil du ta det? Hva heter det på engelsk og hvilket produkt vurderer du å kjøpe på iherb?

Medlem siden
    Feb 2007
    Sted
    Sør-Trøndelag
    Alder
    62
    Meldinger
    421

Sitat Opprinnelig skrevet av Blondie Vis post
    Si fra hvis du finner det ut. Hvorfor vil du ta det? Hva heter det på engelsk og hvilket produkt vurderer du å kjøpe på iherb?
    Jeg har tatt det i et par år siden det hjelper bra mot håravfall og gjør håret litt tykkere :-)

Dette er det jeg har brukt http://www.iherb.com/Solgar-Oceanic-...gie-Caps/13327

Bestilte kisel(Now Food) fra Big Vit, men det inneholder også åkersnelle, og jeg har litt mistanke om at akkurat det gir meg migrene. De har kun ett kisel-produkt der.

Medlem siden
    Feb 2010
    Sted
    Danmark
    Alder
    59
    Meldinger
    3,369

Det vil jeg prøve
    Selvom jeg også har en vis fremgang at se på håret med NAC n-acetylcystein og taurine. Har prøvet at ta dem hver især men er kommet frem til, at det nok er kombinationen, der fungerer bedst for mig. Aner ikke hvorfor

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn