Viser søkeresultater 11 til 13 av 13
Tråd: Meretes tyreoidea-side
-
02-06-13, 21:56 #11
Sv: Meretes tyreoidea-side
Denne informasjonen er utrolig bra og forståelig skrevet. Jeg fant Merethes tyreoidea-side i 2005 og brukte å lese og bla i den, men helt plutselig eksisterte ikke siden mer. Tusen takk for at dere i Sonjas har fått lagt den inne her og supertakk til Merethe som har funnet og brukt tid og krefter for å få skrevet all denne informasjonen.
TI TUSEN MILLIONER TAKK
Jeg skulle gjerne gitt hele innholdet i Meretes thyroidea-side til fastlegen. Leger er underernært på RIKTIG informasjon om sykdommer i thyroidea. De tyr altfor fort til legehåndboka som (mest sannsynlig) ikke sier de skavatt verken om hypothyreose eller stoffskifterelaterte sykdommer, slik det beskrives her.Jeg har nylig fått legen min til å søke om Thyroid fra Erfa på registreringsfritak
Vi er alle mer eller mindre avvik fra normen.
-
10-07-13, 22:22 #12
Sv: Meretes tyreoidea-side
Jeg var mye inne og leste hos Merete før jeg havnet her
og når jeg nå svipper innom "memory lane" så legger jeg merke til at den
font og farge hun har valgt og bruke er veldig behagelig for øyet.
Så det er lettlest på alle måter. Fortsatt imponert over hennes arbeidsstykkeKevlin
... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
Min første halve pille med Erfa
-
30-11-13, 18:47 #13
Sv: Metabolic Scorecard
Til alle norske og danske stoffskifte-pasienter, anbefaler vi boken STOP stofskiftevanviddet, skrevet av verdens ledende pasient-aktivist Janie Bowthorpe, som i 2005 grunnla nettstedet Stop The Thyroid Madness. Boken er utgitt på dansk i 2014. För alla svenska hypotyreos-patienter, rekommenderar vi samma bok, översatt till svenska med titeln Stoppa sköldkörtelskandalen (2012). Til alle gode leger, og pasienter som ønsker å lære mer av "the right stuff", anbefaler vi boken Stop The Thyroid Madness II (2014) med bidrag fra 10 leger MD. I Skandinavia, definitivt de to beste og mest nyttige bøker for hypotyreose-pasienter, for deres familier og venner, og for deres leger.
Lignende tråder
-
Meretes tyreoidea-side er tilbake!
Av Mod i forumet Om forumet genereltSvar: 0Siste melding: 19-05-13, 15:27 -
Anne Ma - Ny tyreoidea utredning
Av Anne Ma i forumet BlodprøverSvar: 11Siste melding: 25-01-07, 10:25
Bokmerker