Ja altså..nå begynner jeg å bli litt frustrert og usikker på hva jeg skal gjøre. Har skrevet mail til Dr.P to ganger de siste to ukene uten å få svar. Vet at han har vært rundt i UK og holdt klinikker, men det er over en uke siden...ja jeg er utålmodig, men han sa jeg skulle maile når jeg hadde prøvd å ta 20 Lio, og nå MÃ… jo prøveresultatene mine ha kommet tilbake også.

Jeg har hatt noen veldig stressende dager denne uka, og ett møte hvor jeg var veldig nervøs, og det slo meg helt ut. Dagen etter tok jeg tre binyreekstrakt mot to ellers, og det hjalp litt. Vet at det er meningen at jeg skal kunne bruke den slik, - litt ekstra ved behov, men vi har jo ikke kommet dit ennå i behandlingen... Er jo vant til å styre min egen medisinering nå så jeg får vel bare fortsette med det da inntil jeg får kontakt igjen.

Har også fått tilbake noen hypo-symptomer jeg ikke har hatt på en stund, og skjønner at det er på tide å øke, så i dag går jeg fra 2,5G til 3G Armour, og øker ekstraktet samtidig. Jeg måler temp og puls hver dag, og har rimelig bra kontroll på om jeg er lav eller høy. Har stort sett samme temp morgen og kveld.

En rar ting denne uka har vært at jeg hadde veldig lite appetitt i flere dager(MOT NORMALT) og så: ulvehunger og søtsug XXL...