Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Tråd: hva ska jeg gjøre?
Threaded View
-
09-07-07, 13:39 #7
Takk for det Bittebitt!
Tror at jeg venter til legetimen 13 august og ser hva han sier.
Men det er kanskje en god ide å få time hos Nav. Har en saksbehandler der, men hun er borte ei god stund. Hørtes mere ut som at hun er syk enn at hun er på ferie. Men det finnes vel flere! :o
Har lagt om kosten til lavkarbo, tror at jeg begynte på onsdag og enten er det det eller sommervarmen som har gitt meg mer energi! Har sykla i løpet av 3 dager 24 km og det er mye til meg å være.
Ser ut som vekten går nedover, er litt skeptisk til det siden det skjer så fort, men noe skjer ihvertfall. Jeg har aldri slanket meg før. Og ser lavkarbo mer som diett som passer min sykdom enn slankemetode. Men det er kjempeartig hvis jeg klarer å ta av ihvertfall noen kilo!
Sånn innerst inne ville jeg nok være 13 kg lettere men hvis det ble 6-7 så hadde det vært veldig bra.
Lignende tråder
-
Kan halsbetennelser ha noe med stoffskiftet å gjøre?
Av nuttisen i forumet Hals inkl. struma, kuler, knuterSvar: 5Siste melding: 10-05-10, 11:16 -
Hva skal jeg gjøre? Hva har jeg rett på?
Av Frustrert i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 6Siste melding: 11-05-08, 20:23 -
Graves. Vi ønsker oss barn. Er så usikker på hva jeg skal gjøre...
Av El-Ella i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 20Siste melding: 16-12-07, 19:36 -
Hva bør jeg gjøre?
Av Rilda i forumet Lavt stoffskifteSvar: 33Siste melding: 09-09-07, 01:39

Svar med sitat
Bokmerker