TIL ALLE KVINNER. fOR Å UNNGÅ SVINEINFLUENSA SKAL DU NEKTE Å HA SEX MED STUEGRISER, SOFAGRISER, MANSGRISER, OG GAMLE GRISER. SPRE BESKJEDEN TIL FLEST MULIG KVINNER, SÅ VI FÅR SLUTT PÅ SVINERIET:wink:
Printable View
TIL ALLE KVINNER. fOR Å UNNGÅ SVINEINFLUENSA SKAL DU NEKTE Å HA SEX MED STUEGRISER, SOFAGRISER, MANSGRISER, OG GAMLE GRISER. SPRE BESKJEDEN TIL FLEST MULIG KVINNER, SÅ VI FÅR SLUTT PÅ SVINERIET:wink:
hehe - da blir det ikke så mange igjen :)
En som håper å bli igjen............
Du virker nå veldig populær blandt damene på siden her, så du er nok rimelig trygg ; )
Du er hjelpsom og smart, d er sånne menn kvinner vil ha, så d går nok bra : )!
Takk for det :oops:
Hvordan går det med deg da ?
Skal du snart fjerne u-en ?
Jeg ble litt usikker på om d var et "rødme" tegn eller om du blusser av feber, håper d er det første :wink:
Jo takk, bra med meg, selv om jeg er en diabetiker som foreløbig takker nei til vaksinen vi alle snakker om. Er så godt regulert (uten bruk av medisin, G.I kosthold, og til tider plagsomt mye mosjon) så jeg vurderer min samlede helse situasjon god nok til at jeg sjanser på å ikke ta sprøytrn, sånn situassjonen er nå.
Nei, U,en får nok stå en god stund til. Mye å sette seg inn i, har knapt oversikten ennå. Men som nevnt tidligere også, har jeg hatt stor nytte av rådene jeg har fått av dere erfarene herkram1 Nå forsøker jeg bla Ashwagandha, synes den har veldig positiv effekt! Har du ikke forsøkt den ennå, så våger jeg påstanden at du har noe positivt i vente om du forsøker den : ) Vit D3 tipset fra deg, begynner nok også å virke litt : ) Så i mitt grensetilfelle ser det ut som om dette er nok for meg, så jeg kan slippe bruke levaxin, har så blandede følelser for d....
Ps, håper du har sluppet unna influensaen, og hvis du får den, får du trøste deg med at du blir immun etterpå:)
Håber det er ok at benytte tråden til lidt mere "kvinnehumor" xx1
På hospitalet, var pårørende til et alvorligt sygt familiemedlem samlet i opholdsstuen. Lægen kom ind og så træt og dyster ud.
"Jeg er bange for jeg bringer dårligt nyt" sagde han og så på de ængstelige ansigter, "Det eneste håb der er tilbage for patienten på dette tidspunkt, er en hjernetransplantation. Det er en vanskelig og risikabel proces, og De skal selv betale for hjernen".
De pårørende sad stille og tænkte over tingene. Efter lang tid var der en der spurgte, "OK, hvor meget koster en hjerne?"
Lægen svarede hurtigt, "30.000 kr. for en mandehjerne, og 1.200 for en kvindehjerne".
Stemningen var lidt pinlig. Mændene i værelset prøvede at lade være med at smile, undgik øjenkontakt med kvinderne, men sad med et veltilfreds udtryk i ansigtet. Så kunne en mand ikke styre sin nysgerrighed mere og spurgte om det alle ønskede at spørge om, "Hvorfor koster en mands hjerne så meget mere?".
Lægen smilede af denne barnlige enfoldighed og sagde "Det er standardpris. Vi må selvfølgelig give discount på prisen for kvindehjerner, fordi de er brugte". :mrgreen:
Den var slett ikke morsom Anisa .......
Nå, ikke? tro1 Du ved, n`Finn.... det er ikke altid kun morsomt, når det går ud over det modsatte køn, vel? xx11 Som den gang jeg lå under dynen med forkølelse, hvor min (dengang) hjemmeboende søn kommer ud fra badeværelset og i fulde alvor undrer sig højlydt: "Det er meget mystisk, mor. Hver gang du er forkølet kommer der nogle underlige prikker på spejlet på badeværelset..." Vi lader den stå et øjeblik..... :mrgreen:
Nok et godt eksempel på kvinnehumor, jeg syntes den var veldig morsom:mrgreen:
Når det gjelder "tråder" så vet jeg ikke helt hvordan det fungerer, men bare hyggelig at du "slenger på" litt mer her, det er jo sånn en naturlig samtale utvikler seg også, man starter med ett emne, og havner kanskje ett helt annen sted, det gjør det hele bare mere spennende/levende:)
Tak kære (u)sikker kram1 Det mener jeg også, men det er ikke sikkert, at herrerne er enige. Min søn spurgte mig forleden om, hvorfor skal kvindehumør "altid" gå ud over mænd? Da svarede jeg at kvindehumør går ikke ud over mænd mere end.... mandehumør går ud over kvinder.
Af en eller anden grund var han altså ikke så tilfreds med svaret. :lol:
Har det aldrig undret dig, hvordan en kvindes hjerne fungerer?
Hmm.... i så fald er det omsider blevet forklaret via en letforståelig illustration:
Hver enkel af de små, blå kugler står for en opgave, der skal udføres, en beslutning der skal tages eller et problem, der skal løses.
Hvor mange kugler skal mon til at holde en mand fuldt beskæftiget?
Ler av de som er i denne tråden igjen :lol:
Men jeg er altså oppriktig glad for at jeg kan klare meg med mine to xx4
griner11
Herlig med litt humor i hverdagen! :)
Vel.
Over til den siden av sagen jeg kjenner igjen.....
Og det er vel (med skam å melde) den eneste jeg kommer på.
http://www.youtube.com/watch?v=UaEC-lWSlmI
En Chuck Berry i go'lynne....
Hehe... Ja, her kommer litt kvinnehumor fra meg.. Den er litt på kanten, men jeg ser jeg er i godt selskap her inne..:lol:
Ei jente lå på fødestua og skulle føde. Legen dro på seg latekshansker å bøyde seg frem for å ta en nærmere titt. - Har slimproppen gått?? spurte legen.. - Nei, han skulle bare ut å kjøpe røyk, svarte jenta.. :D
:lol::lol::lol::lol::lol:, den var bare dritbra, Jeanette. Her er mitt bidrag, med fare for å fornærme mennene her inne:
Likheten mellom en mann og en hund....?! Hvis du holder dem i ørene, ser dem inni øynene, og snakker T Y D E L I G, så er det akkurat som om de
skjønner hva du sier...:mrgreen:
Job tilbydes
Du får ansvaret inden for følgende områder:
- Organisation og Ledelse
- Transport
- Indkøb
- Pleje og Omsorg
- Diverse andre områder
Løn:
0 kroner
Ferie:
Ansættelsen kræver at man er tilgængelig året rundt. Eventuelle
kortere fraværsperioder skal aftales i god tid. Eventuelle ekstra
job kan godkendes, hvis det forbedrer virksomhedens økonomi og hvis
det ikke kommer i konflikt med øvrige opgaver du får ansvaret for.
Ubetinget krav:
Hunkøn
Ønskværdigt:
Egen formue. Adgang til feriested til rådighed for holdetKvalifikationer:
1. Kørekort.Ring hvis du er interesseret !
Du skal kunne køre dit eget køretøj med defekt klimaanlæg igennem2. Indkøbschef.
tæt trafik, mens du lytter til spædbarnet (eller manden), som
skriger på bagsædet samtidigt som de ældre børn skændes højlydt.
Du bør kunne koncentrere dig om at køre, mens du synger "Lille
Peter Edderkop", og du skal vide, hvor alle offentlige toiletter
er. Du bør ha erfaring i at vente udenfor steder som
fodboldklubber, sportshaller og diskoteker sent om aftenen.
Du skal købe ind og planlægge menuer, der falder i enhvers smag
de kommende 18 år mindst, samt for mandens smag ud i al evighed.
Der kræves produktion af egen mælk til nyfødte, og der kræves
ofte, at du skal lave middag til mange personer..
3. Administrator.
Du bliver direkte ansvarlig for økonomiske langtidsplanlægning,
budget og økonomisk opfølgning, budgetkontrol, fakturakontrol,
klagemål og forhandlinger. Håndtering af festarrangementer og
indkøb til samtlige fødselsdage (inkl. din egen), jubilæer,
skoleafslutninger, begravelser osv.
4. Pleje og omsorg.
Du skal kunne fungere uden søvn i op til seks døgn samtidigt som
andet arbejde skal udføres som sædvanligt. Du skal være dygtig
til at pleje patienter tidlige morgener og sene aftener.
Færdigheder i at borttage pletter ses som ekstra meritter i denne
kategori.
5. Småbørnspædagog.
Du skal kunne citere alle historier om Peter Plys og smølferne
samt have kendskab til alt, som er skrevet om dinosaurer, heste
og popmusik. Færdigheder i at lave halskæder af spaghetti og
tandtråd er et krav.
]6. Skrædder.
Du skal kunne designe og sy kanindragter og fantomdragter til7. Frisør.
specielle events samt naturligvis kunne sy knapper i, vaske,
stryge og presse tøj.
Du skal kunne opdage og behandle hovedlus, fjerne tyggegummi fra
hår og klippe pandehår helt lige mens du modtager en strøm af
skældsord. Kendskab til fletning, hårfarvning og herreklipninger
ses som en merit.
8. Cykelreparatør.
Du skal være fortrolig med alle aspekter i vedligeholdelse af
cykler - inklusive montering og demontering af støttehjul. Du
skal kunne lave cykelslanger på en campingplads. Godkendt kursus
i førstehjælp er obligatorisk.
9. Dyrlægeassistent.
Du skal kunne opvarte og opfostre et meget varieret udvalg af
husdyr (efter at ejerne er blevet trætte af dem)
Fodring og rengøring af bure indgår i de daglige arbejdsopgaver.
Du skal være dygtig til at håndtere dyrerelaterede nabokonflikter
og lejlighedsvise begravelser.
10. Maler og indretningsarkitekt
Du bør være vant til at fjerne klæbrige ting og kruseduller fra
døre og tapet. Det er en stor fordel hvis du er i stand til at
male taget samtidigt som du laver middag.
11. Receptionist.
Du skal kunne holde en diskussion i gang i telefonen mens et barn
klamrer sig fast til dit ben og et andet hamrer på en
konservesdåse med en træske. Du skal kunne fodre teenagere, som
konstant taler i telefon med næringsrigt mad, så de undgår total
udmattelse.
12. Gartner.
Du bør kunne starte en græsslåmaskine, håndtere haveredskaber og
holde potteplanterne i live. Du skal kunne nummeret til
forgiftningscentralen, og du skal holde dig up-to-date med de
nyeste metoder inden for kompostering, beskæring af buske samt
fældning af træer. Du skal vide hvor hver eneste død mus ligger
begravet.
13. Underholdningschef.
Du skal kunne koordinere diverse sportsarrangementer via
telefonen og have en personlig kontakt med lærere og
aktivitetsledere. Du vil blive opfordret til at træne holdsport i
al slags vejr, og også opfordret til at gå ind i store
diskussioner med modstandere. Indkøb og vedligeholdelse af udstyr
kræves. Jobsøgende skal også kunne arrangere fester, bage kage
og finde på lege, hvor alle vinder.
Hmm kanskje blondie egentlig mener sex? :p he he
Hans og hennes versjon av kvelden
Hennes versjon av kvelden:
Han var veldig rar i går kveld. Vi hadde avtalt å treffes på en cafe og ta et glass vin eller noe. Jeg trodde det var min skyld fordi jeg hadde vært ute og handlet med jentene og glemte tiden, og derfor ble litt forsinket.
Men han sa ikke noe om det. Vi fant ikke tonen. Han var fjern og taus, så jeg tenkte det kanskje var bedre hvis vi dro et sted der vi kunne være litt for oss selv. Vi dro på en veldig romantisk restaurant. Men fortsatt var han rar. Jeg prøvde å være blid, men fryktet at det var noe alvorlig som holdt på å skje.
Jeg spurte ham, men han påstod at det ikke var noe galt. Men jeg var ikke sikker. På veien hjem fortalte jeg han at jeg elsket ham over alt på jord (i tilfelle han kanskje ikke var sikker). Han tok armen rundt meg, men svarte ikke. Jeg ble ganske frustrert, for jeg hadde jo håpet at han ville si det samme tilbake! Endelig var vi hjemme og jeg begynte å lure på om han vurderte å gjøre det slutt!
Jeg prøvde å få ham til å snakke, men han bare skrudde på tv’n. Da ga jeg opp og gikk og la meg. Utrolig nok kom han etter, etter ca 20 minutter. Vi lå sammen, men han virket fortsatt fjern! Jeg hadde lyst til å bli rasende!
Men i stedet gråt jeg meg stille i søvn. Jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Jeg har mine sterke mistanker om at han har funnet seg en annen!
Hans versjon av kvelden:
Man-U tapte… Men jeg fikk jo et nummer da!
griner11
Som fotballhater skal jeg gi deg credit for at du skrev "Man-U tapte" og ikke "vi tapte" :p Nå må det sies at jeg ikke hadde klart å ha sex om noen hadde tvunget meg gjennom idiotboks-lobotomi alà å se på fotballkamp... :p
Men derimot om noen hadde tatt tak i ørene mine, tittet meg dypt inn i øynene og bablet et eller annet... xx6
I begynnelsen... den alternative versjonen
I begynnelsen skapte Gud Himmelen og Jorden. Og Jorden var uten form. Mørke var det eneste som fantes i dypet. Og Djevelen sa "Det kan ikke bli bedre."
Og Gud sa "Bli lys" og det ble lys. Og Gud sa "La gresset vokse på jorden, la vekstene blomstre og la trærne bære frukt." Og Gud så at det var godt.
Og Djevelen sa "… og der forsvant herligheten."
Og Gud sa "Jeg vil skape mennesket i mitt bilde og la dem herske over fisken i havet, over fuglene som flyr i luften, over buskapen, over Jorden og over alt kryp som beveger seg over Jorden." Så skapte Gud mennesket i sitt bilde, Mann og Kvinne skapte Han. Og Gud så på Mannen og Kvinnen og så at de var atletiske og veltrente.
Og Djevelen sa "Jeg vet hva jeg skal gjøre."
Og Gud overstrødde Jorden med brokkoli, blomkål og spinat, grønne og gule vekster av alle slag, slik at Mannen og Kvinnen skulle kunne leve lange og sunne liv.
Og Djevelen skapte McDonalds. Og McDonalds skapte 15 kroners osteburgere. Og Djevelen spurte Mannen "Vil du ha dressing til burgeren?" Og Mannen svarte "Full pakke!" Og Mannen gikk opp tre kilo.
Og Gud skapte yoghurt slik at Kvinnen kunne beholde den figuren som Mannen likte så godt. Og Djevelen skapte sjokolade. Og Kvinnen gikk opp tre kilo. Og Gud sa "Vil du teste min sprøe og gode salat?"
Og Djevelen skapte iskrem. Og Kvinnen gikk opp ytterligere fem kilo.
Og Gud sa "Jeg har tatt med meg hjertevennlige grønnsaker og olivenolje til tilberedelsen."
Og Djevelen skapte en kjøttbit som var så stor at den alene tok opp plassen på en stor middagstallerken. Og Mannen gikk opp fem kilo og hans allerede stigende kolesterol antok nye rekordhøyder.
Og Gud skapte joggesko, og Mannen bestemte seg for å få av seg de ekstra kiloene.
Og Djevelen skapte parabol-TV med fjernkontroll slik at Mannen ikke behøvde å forlate stolen for å skifte kanal. Og Mannen gikk opp ytterligere ti kilo.
Og Gud sa "Djevel, nå er det nok!" Og Gud skapte poteten, en grønnsak som har et naturlig lavt fettinnhold og som er fylt med næring.
Og Djevelen skivet opp poteten og friterte den. Og Djevelen skapte dip. Og Mannen grep sin fjernkontroll, spiste chipsen og badet i kolesterol. Og Djevelen så på og sa "Det er godt" Og mannen fikk hjerte-/ karproblemer.
Og Gud sukket og skapte hjertekirurgi.
Og Djevelen annullerte Mannens helseforsikring.
Så viste Gud Kvinnen hvordan man fjerner skinnet på kyllingen og hvordan man koker næringsrik brun ris.
Og Djevelen skapte lettøl slik at Mannen kunne forgifte sin kropp med alkohol samtidig som han kjente at han var tvunget til å drikke mange ganger så mye av den fordømte drikken for i det hele tatt å få noen effekt ut av lettølet. Og Mannens vekt økte med ytterligere fem kilo.
Og Gud skapte livgivende tofu.
Og Kvinnen oppdaget landet Freia og spurte Mannen: "Ser jeg tjukk ut?" Og Djevelen sa til mannen "Si sannheten!" Og Mannen gjorde det.
Og Kvinnen forsvant fra Mannens åsyn og bosatte seg i landet Skillsmisseadvokat, like øst for Ekteskapsrådgiver.
Og Kvinnen brydde seg ikke om Jordens vekster men konsentrerte seg heller om trøstespising. Og Gud skapte Libra og Grete Rohde. Det hjalp ikke. Og Gud skapte romaskiner og tredemøller med enkle bruksanvisninger og lav avbetaling.
Og Mannen fant frem sitt Visa-kort, med 20% rente, og romaskinen og tredemøllen flyttet etter hvert inn i Garasjens glemsel, like nord for Treningsdrakten av polyester.
Og ved tidens slutt fikk Kvinnen romaskinen og tredemøllen av Mannen når skilsmisseboet skulle fordeles.
Det hjalp ikke Kvinnen nå heller…
Joda, jeg liker TV. TV er glimrende når man vil ha tid for seg selv og kvinnfolket ikke klarer å lukke munnen. Da setter man på hjernesløvende serier som Grey's Anatomy eller extreme makeover, og vips, så kan man gjøre det man egentlig vil :D
Begynte nå å lure, jeg... :lol:
Det var lurt! Og da lusker du inn på kontoret og studerer andre nakne damer i nærmere øyensyn? :wink: :lol:
Det var ikke det jeg sa ;) hehe
Litt treg i tankegangen som vanlig.... :oops: Men var det andre ting du tenkte på da....?Sitat:
Opprinnelig skrevet av tiwas
Det kommer jo an på humøret - det eneste som er "off the table" er jo sex, men man kan holde på med hobbier, stikke ut med kompiser, handle gadgets på nett (http://tvlift.no) eller hva annet man måtte føle for der og da uten å måtte høre på nagging ;)
Skravlekjerrringer. griner11
... kunne bare ikke dy meg!
Vi? smilnej1
Vi bare kommunisere litte granne! nenex:
Jeg klarte heller ikke dy meg: :cool:
http://3.bp.blogspot.com/_gaFEAlH5vy...mple+Truth.jpg
nenex:
http://farm4.static.flickr.com/3117/...89fcf73e46.jpg
ikkemig1
http://farm4.static.flickr.com/3364/...a93c32d3ea.jpg
fanx:
Sannhet med modifikasjoner! nenex:
Uansett en sannhet da Helgemann! Og modifikasjonene krydrer liksom bare sannheten en smule.. Det styrende er fremdeles... fanx:nenex: