Ødlegger p-piller for Levaxin virkningen?????
Hei.
Dette så ut som en side man får svar? Prøver derfor å høre om noen har erfaring med bruk av p-piller? Jeg har brukt i flere omganger, men får det ikke til å fungere med stoffskiftet. Det blir for lavt, eller jeg får alle symptomer på for lavt, uten at det er det. - Det siste er jo det værste, for da kan man ikke justere det med dosen, engang. Nå må jeg igang igjen pga. andre tilstander i kroppen, og prøver ut p-ring med angst i magen. Kjenner jeg blir tyngre, både i kroppen og humøret, og det er tungt nok som det er! (Er ikke imponert over Levaxin, det tar virkelig ikke alle symptomene. Om prøvene er aldri så fine, hjelper det lite når det er bly i kropp og hode hver bidige dag!) Men poenget: Noen tips om prevensjon som setter eggstokkene ut av funksjon, uten å sette hele kroppen ut samtidig?
Ødlegger p-piller for Levaxin virkningen?????
Jeg fikk lavt stoffskifte etter svangerskap.Og har begynt på Levaxin.Men skal nå begynne på p-piller igjen(Yasmin) men minnes jeg leste ett sted av p-piller kan påvirke levaxinen..har det noe å si,eller kan jeg trygt begynne????
Håper på raskt svar..må begynne i dag :?
Sv: Ødlegger p-piller for Levaxin virkningen?????
Jeg tar Diane p-piller og Levaxin. Legen har ikke sagt noe om at Levaxinen nedsetter virkningen av p-pillene og omvendt. Det jeg tror legen sa, i hvertfall, var at p-pillene påvirker FT4-verdiene. Jeg tror det var det legen sa... har ikke hukommelsen helt på topp enda :wink:
Men uansett tar jeg p-pillene mange timer unna Levaxinen :)
Uff, ja denne h.... prevensjonen..
Uff ja, vurderer å sterilisere meg jeg, har de barna jeg vil ha, og tanken på å dytte i meg disse pillene resten av livet er ikke fristende akkurat, har nok av andre tabletter jeg må ta.
P-piller eller annen prevansjon
Før jeg ble gravid så gikk jeg på p-piller og det gikk jo strålende, men nå etter svangerskapene blir det bare krøll ser det ut som.
Først prøvde jeg hormonspiral det var grusomt jeg endret fullstendig personlighet og la på meg masse + mange andre bivirkninger. Nå prøver jeg cerazette og bare etter en mnd så konkluderer jeg med at kroppen er på tur allerede vekta stiger, jeg kjefter og er sååå sliten.
Er det bare meg eller er det andre her som har lignende erfaringer? Hva gjør dere med det?
Hva med kobberspiral den er jo hormonfri, noen som har prøvd den?
Jeg kommer helt klart ikke til å orke å leve med disse bivirkningene, men sterilisering er ikke ett alternativ ennå.