Armour og litt forskjellig
Nå har jeg lest en del om Armour...og jaggu skal jeg ta en diskusjon med legen min :twisted: .hvor mye koster dette??og tar jeg da vanlige blodprøver hos legen min etter dette???og vet legen min hvilken dose jeg da skal begynne på??..(om jeg klarer og huske hva jeg snakker om da)
men om han sier at verdiene mine er ok så tror jeg ikke han er intressert i og grave noe dypere i det...
nåe jeg leser andres opplevelser hos legene sine..forstår jeg at faktisk min lege vet ennå mindre...det skremmer meg litt...jeg tar blodprøve ca hver 2.mnd og legen sier at det ser greit ut...at jeg mener jeg har symptomer og legger på meg i en skremmende fart sier han ikke noe på...
Har også litt problemer at ikke folk forstår hvorfor jeg sover mye,hvorfor jeg glemmer ting og hvorfor jeg har brainfog.....derfor tvinger jeg meg selv til og gjøre mer en jeg orker...noe som resulterer til at jeg blir dobbelt så "gåen"etterpå....har konstant dårlig samvittighet....for alt egentlig...de forstår ikke riktig hvordan jeg har det...
har bestilt denne boken til min mor og far for at de skal få litt mer innblikk... :oops:
og en siste liten ting...er det mange av dere som blir bedre etter balderklinikken??hvor mange behandlinger vil man regne for bedring.....
puh...da får jge slenge meg på soffan...skal på hundekurs i kveld...da er det bare og ta med seg penn og papir for og huske litt:)
lavt stoffskifte / levaxin/armour
Hei på dere, så bra å se dere :D
Jeg er ei frustrert jente på snart 20 år. Min lege nekter å gi meg armour! "Det har jeg aldri hørt om" og "jeg tror vi skal ha is i magen og se om ikke stoffskiftet ditt stabiliserer seg selv"! Var svarene jeg fikk da jeg var hos legen for å be om armour, etter å ha gått på levaxin siden september (da fant jeg endelig ut at jeg hadde lavt stoffskifte etter å ha slitt med alle symtomene i 4 år) uten å ha blitt noe bedre. I stedet fikk jeg beskje dom å slutte med levaxin, og avvente situasjonen. I følge min logikk vil jeg jo da være tilbake i utgangspunktet, som slett ikke var bra?
Noen som vet om en lege i Trondheim som er positiv til armour?
Marianne