Hei.
Jeg skjelver og rykker i hele kroppen. Dette er noe jeg har inni mellom etter at sykdomen tok "knekken" på meg. Det er som å ha Parkinssons light. Light er det fordi det går over med tiden. Det jeg lurer på er om noen har det samme eller hørt om lignende. Det er utrolig slitsomt! Nevrologen fant ingen feil (ikke at han undersøkte meg så nøye. Kom deg opp av sofaen og slank deg så blir du bra, var tilbakemeldingen. :roll: )
Jeg er litt overrasket over at det dukket opp nå, for vanligvis kommer det når all energi er borte (både fysisk og psykisk) mens denne gangen er jeg sliten men i godt humør og masse psykisk engergi. Derfor setter jeg igjen spørsmålstegn ved dette. Har ristet siden onsdag og blir lettere tussete av å riste/rykke slik i hele kroppen. Det som kan forklare det er at jeg på tirsdag sist uke fikk en lymfedrenasje eller at jeg fikk et allergi-kikk på jobben, også på tirsdagen. Dette begynte onsdags morgen..
Noen forslag? Må til legen i morgen og vise han dette. Lurer på om jeg må sykemelde meg til det er over... :(