forbigående forverring ved sykdom?
Er det andre enn meg som har følt seg verre ved sykdom. Jeg har nettopp vært forkjølet og føler meg temmelig trett. ( ble sikkert ikke bedre av at jeg hadde menstruasjonen samtidig) Er dette vanlig eller? Jeg vil bare sove og sove. Lørdag sov jeg til klokken 1400.
trøtt redd for å være hyper
Derfor har jeg tenkt å være uten medisnin noen dager. Noen som har forslag til hvor lenge? Jeg går ned 4 tall pr. dag uten medisin da.
Jeg er ganske trett for tiden. Riktig nok er jeg forkjølet men....andre som har noen tanker om dette.?
Jeg har ikke så lyst til å ta blodprøve heller for om stoffskifteprøvene er høye så får jeg kanskje ikke Armour lenger er jeg redd for.
Har også tenkt litt på å ta medisin annen hver dag for da vil jeg jo ikke øke i T3 og T4, men holde det stabilt. Når jeg har funnet mitt nivå.
Alle tips tas i mot med takk.
syk eller lat hvordan avgjøre hva det er?
Noen ganger lurer jeg på om det er sykdommen eller om jeg bare er lat og trett.
Er det andre som har det sånn og har dere noen lure tips for å finne ut hva som er tilfelle lat eller syk :?: :?: :oops:
HVA SKJER MED KROPPEN MIN?
Noe er galt med stoffskiftet det er jeg sikker på. Jeg er veldig trett, har vont i hodet og i morges var jeg så kvalm at jeg ikke kom meg på jobb. Jeg er også veldig slapp.
Har hatt det litt sånn da jeg var hyper, men da hadde jeg hjertebank.
Neglene mine h ar begynt å brekke. Negler hva er det?? :lol: Noe de gjør hos meg når stoffskiftet er for lavt.
Sist jeg var hos frisøren ble ikke håret så lyst ved bleking som det pleier, har sikkert ikke noe med stoffskiftet å gjøre eller?
Jeg vet at jeg må måle stoffskiftet fort og skal gjøre det på onsdag.
I mellomtiden sitter jeg her m ed mine tanker og lurer på om jeg skal kutte ut medisinen noen dager eller om det da bare blir enda verre.
HÃ…PER NOEN HAR NOEN GODE RÃ…D.