Re: Hvordan skaffer du det?
Sitat:
Opprinnelig skrevet av Lene
Hej Anisa!
Hvordan skaffer du så Westroid? Eller er det en hemmelighed? :-)
JEg skrev til dig et andet sted at jeg har en progressiv endokrinolog. Jeg vil teste hans holdning til naturligt thyroid i næste uge, hvor jeg har en tid.
MVH Lene
Ups... jeg ser at du også kommer fra Danmark... Det gør det en del mere kompliceret. Jeg får "min" Westhroid fra: http://www.kortelinks.dk/?Westhroid , men ikke direkte til Danmark. En ven i udlandet (udenfor EU) bestiller og modtager for mig, hvorefter bliver medicinen videresendt til mig som privatpakke....
Jeg er i fuld gang med at udforske og undersøge, om det ikke kan lade sig at gøre at finde ud af, hvor andre europeiske patienter får deres forsyninger fra, men jeg er også interesseret i, at det lægemiddel jeg skal bruge - er også pålideligt og kvalitetsstabilt.
Hmm... en progressiv endokrinolog... lyder overraskende... kunne godt tænke mig at kende sådan en også :wink: . Hvis han/hun fortsætter med at være progressiv - er du så heldigere end de fleste.
Lene, du kan oplyse din progressive endokrinolog, at Glostrup Apoteket fremstiller (som det eneste sted i DK) naturligt Throid i en styrke på 30 mg, til en pris for 100 tabletter på dkr. 179,00 (der ydes intet tilskud :( )
Jeg bruger styrken 2 grain svarende til 129,6 mg og hvis jeg skal op på den dosis jeg skal have - skulle jeg bruge fire gange så meget af Throid fra Glostrup. Alligevel, hvis du ønsker at teste din endokrinologs progressivitet, kan du sikkert udmærket nævne "glostrup-alternativet".
Pøj, pøj :D