Hei :)
Jeg vil anbefale dere å prøve Bowen. Det er en behandlingsform som går ut på å få kroppen til å heale seg selv. Det er ei veldig behagelig form for terapi. :wink:
Printable View
Hei :)
Jeg vil anbefale dere å prøve Bowen. Det er en behandlingsform som går ut på å få kroppen til å heale seg selv. Det er ei veldig behagelig form for terapi. :wink:
Kan du fortelle litt mer?
:)
Kan vel ikke regne med at skjoldkjertelen blir frisk men mange av de plagene som følger med kan man nok bli kvitt eller bedre av. Legger ved en link slik at dere kan lese mer om det. :)
http://www.thebowentechnique.com/content/faq.htm
ååååååååhhhhhhh........ Kan ikke en av dere smarte sjeler oversette til Norsk a???? Jeg orker ikke lese engelsk og tenke samtidig.
:lol:
Her er en link på den norske siden.
http://www.bowtech.no/index.htm
HEI SUSSI!!
Og takker!!! til vanlig leser jeg engelske bøker, men ikke nå lengre. Nå går det så vidt i småbøker. konsentrasjonen er reist på en lengre ferie, men den skal være hjertelig velkommen tilbake, når den tid kommer!!!!
Ingen i mitt fylke :(
Hei Stina :)
Hvor bor du? Du kan sende meg mail. :)
Samme fylke som deg ;)
Den støtter jeg ...selv om den ikke hjalp på stoffskiftet mitt :DSitat:
Opprinnelig skrevet av sussi
Jeg gikk med ekstremt stiv nakke og spenningshodepine (stressrelatert) tidligere i sommer og det var så ille at jeg vurderte å gå til legen for å be om sykemelding. Så snakket jeg med naboen (som er homeopat, soneterapaut og bowenterapaut) og hun mente hun hadde løsningen på mitt problem. Time dagen etter, godt over en times behandling, behagelig, men litt sår og øm dagen etter ...har ikke hatt problemer med verken hode eller nakke siden!
Siri Ann :D
Høres spennende ut. Har også mye problemer med nakken og hodet, så jeg lurer på om jeg må teste ut dette ;)
Ja, jeg er egentlig en skeptiker til det motsatte er bevist (...tenkte med meg selv at jeg hadde råd til å gamble de 400 kronene det kostet om bare det så var en ørliten sjanse for å bli bedre). Nå skal mannen min til henne også for å se om hun kan gjøre noe med rygg og nakkeplagene hans. Klarer hun det blir vi kjempeglade, for dette var langt billigere enn ørten behandlinger hos kiropraktor og fysioterapaut + masse dyre medisiner en i tillegg helst har lyst til å slippe å ta.Sitat:
Opprinnelig skrevet av Stina
I dag har jeg fått behandling fra topp til tå :D :D :D
Har vært å besøkt Sussi, og det kan dere tro var koselig ;) Og for en service.
Prøvebehandlig av Bowen, deilig og sunn middag, og så luftetur i skauen. Kan man få det bedre?
Sitter her litt matt og trøtt. Tror jeg må legge meg tidlig i kveld. Er det behandlinga eller kjøringa? Tenk om jeg får sove... :shock:
Det blir virkelig spennende å se hvordan jeg reagerer og hvilken effekt dette kan ha på meg. Håper inderlig på det beste.
Uansett var det kjempegøy å hilse på Sussi, hun er skikkelig søt og snill kan jeg bare fortelle dere ;)
God natt Stina. Håper du får sove! :wink:Sitat:
Opprinnelig skrevet av Stina
Takk, Yvette, har sovet rimelig godt, men våknet og lå våken lenge - og så sovnet jeg igjen.
Får håpe du får sove godt i natt ;)
Mener du at du har sovet bedre og at det skyldes den Bowen-behandlingen?? Jeg finner ikke at det finne slikt tilbud i mitt fylke.
I går var natt etter 2. dags menstruasjon. Av og til sover jeg bedre de første nettene av menstruasjon, så enten skyldes det det
eller
behandlinga ;)
For tidlig å si... Kanskje litt begge deler?