Har hatt hasimotos i snart 10 år med med antistoffer opp mot 5000 i starten
Hei!
Jeg er ny her, er ei jente på snart 35 år med 2 sønner på 9 og14 år..
Har hatt hasimotos i snart 10 år med med antistoffer opp mot 5000 i starten. Har brukt levaksin hele tiden i forskjellige doseringer. men går stadig opp og ned på prøvene, de kan være stabile i noen få måneder men så er de utenfor normalen igjen. Har ikke følt noe vesentlig bedring siden jeg startet med medesin, har prøvd noe annet også uten hjelp. Husker ikke navnet nå. Er trett,slapp, verker,elveblest, og føler meg som bommull i hode. Er de flere som har elveblest og stoffskifte problemer?
Hjelp! Møte med nav og lege
Hei.. :D
Er de noen som kan hjelpe meg? Har vært i møte med arbeidskontoret og fikk nå beskjed at jeg må prøve arbeid eller søke trygdekontoret om noe. Har vært i arbeid i vinter og sommer i 50% men de endte med sykemelding fra hud lege pga elveblest og ellers de vanlige symtommer som tretthet, slapphet, tåke, og værking i rygg, armer og ben. Skal til lege den 19 okt. har fått ny lege den andre har sluttet. som så mange andre før henne. så nå gruer jeg meg for hvordan dette vill gåmed ett møte med trygdekontoret, arbeidskontoret og en lege som ikke kjenner meg. Hvilke rettigheter har jeg når jeg har gått ett år på rehablitering 2 år på yrkesrettaattføring? Er de noen som har greie på de å har noen gode forslag hvordan jeg skal forholde meg..
Ps! De er så slitsomt med nye leger, må nesten sarte forfra hver gang. Ã… de er vondt å få sagt alt du har på hjertet. :(
Klem :)