Sv: Hvordan opplever dere det?
Har fått beskjed fra legen at levaxin er eneste behandlig for lavt stoff skifte, virker ikke den var alternativet å slutte.
Jeg fikk målt disse hormonene en gang i fjor:
S-kortisol 579 ( ikke ref)
S-dhea 22.0 (5.3-31.7)
S-aldosteron 330 (70-800)
S-Testosteron 2.2 (<3.0)
S-progesteron 1.9
Jeg har begynt selvbehandling med pregnonelone krem, men ble mye verre i hodet etter et par dager. MEN jeg ble mye bedre av ryggsmertene og leddsmertene jeg har.
Jeg vurderer å bestille erfa fra utlandet, synes det er horibelt at man må gjøre seg til kriminell for å prøve å bli frisk.
Jeg har ikke argument å komme med til legen for å prøve erfa, så jeg orker ikke å ta det opp med han, det virker ikke så han vet at det eksisterer en gang.
Jeg blir nå tvunget ut i en stressende 50 % jobb av nav, så det skal bli spennede å se hvordan det går.
Det er godt å vite at jeg ikke er alene om problemene, selvom det er forferdelig at flere sliter med dette :oops:
Sv: Hvordan opplever dere det?
Sitat:
Har fått beskjed fra legen at levaxin er eneste behandlig for lavt stoff skifte, virker ikke den var alternativet å slutte.
Legen din er ikke oppdatert. Ditt valg bør være enten å oppdatere legen eller å bytte vedkommende ut. Jeg er sjokkert over det lave kunnskapsnivået:shock: