Hvilken dose startet dere med og hvor lenge gikk det før dere event. trappet opp dosen?
Jeg har fått beskjed om å starte med 30mg, er ikke det litt lite? Har der noe for seg for det tro?
Printable View
Hvilken dose startet dere med og hvor lenge gikk det før dere event. trappet opp dosen?
Jeg har fått beskjed om å starte med 30mg, er ikke det litt lite? Har der noe for seg for det tro?
det lurer jeg litt på å...når jeg startet opp på armour så begynte jeg med en halv en uke trppet opp til en og deretter doserte meg opp30 mg rundt hver tredje til sjette uke, gikk opp til 180 mg og alt var fint, og da jeg skiftet til erfa for noen dager siden startet jeg på 120 mg og nå har jeg både hypo og hyper symptomer og er skikkelig dårlig, kan være noe i det å starte litt pent? noen andre som vet mer?
Det vet jeg dessverre ikke noe om tatanja. :-(
alt ble bedre!!! hver gang jeg trappa opp så ble jeg mindre hypo en uke så falt formen litt men ikke like mye som den hadde steget, drev på sånn til 180 mg og da stabiliserte formen seg uten fall.....nå er jeg skikkelig dårlig og tørr ikke ta medisinen min....tenkte jeg skulle vente til alle hyper symptomene gav seg pg starte på 30 mg selv....
Jeg fikk DEAH en uke før jeg fikk Thyroid. Da jeg begynte med 30mg Thyroid fikk jeg hodepine, mye verk i kroppen. I dag (dag 6)fikk jeg kontakt med legen og han sa ta en 30mg thyroid til. Det virket helt supert. Trodde ikke det var mulig å bli så pass bra en time etter. Skal nu ha 60 mg Thyroid og 125 mg levaxin. Han mente at jeg var undermedisinert.Så jeg skal fortsette å trappe opp på Thyroid hver uke fremover, så får jeg se og kjenne på formen. Deling av en erfaring. Lykke til med deg.:p
Kanhende denne tråden passer for deg:
Selv husker jeg ikke hvor hurtig jeg økte, men jeg husker at jeg kom opp i hele 6 grain -
da fikk jeg tips her inne - om at cellenes reseptorer for T3 kan lukke seg hvis jeg pøste på med for mye thyroid.
Jeg hadde ikke brukt Levaxin eller Liothyronin på mange mange måneder tilbake -
så jeg er kanskje ikke helt identisk med de fleste som begynner på thyroid..:p
I dag har jeg tatt min første tablett med Armour (30mg) Håper jeg merker bedring. Det hadde vært så utrolig deilig å føle seg bedre.
Synes egentlig jeg føler meg litt mer avslappet, altså i musklene. Litt lettere å slappe av i selve kroppen... men det kan jo være psykisk da..
Hvordan har deres erfaring med dette vært?
Jeg ble mer elendig før jeg ble bedre, måtte øke dosen hurtigere. Bruker en kobinasjon av levaxin og armour thyroid, pluss DHEA. Har bare holde på siden 16.11.11 Så i dag økte jeg dosen til 90mg thyroid og 100 mg levaxin. er spent på videre reaksjoner på dette. Samme som du. vink11
Ja, da er dagen hvor jeg startet på Armour. Startdose 30mg. Tok tabletten kl. 8.50. 20 minutter før frokost. Tabletten ble tygget.
Føler meg litt mer avslappet i kroppen/musklene og litt fjern i hodet, men det kan jo være psykisk kanskje?
Ble så usansynlig trøtt i stad, la meg nedpå og sov i over 1 time :eek: ( Det er sjelden jeg sovner når jeg legger meg nedpå.. Kroppen pleier liksom å være så spendt)
Hvordan skal jeg oppbevare tablettene? I et skap?
Er det normalt å bli veldig trøtt av armour Thyoride når man starter opp med det?
Det er veldig hyggelig om dere skriver i dagboken min :D
Ønsker meg selv og alle dere andre en fin dag!
jeg merket bedring samme dagen på armour og jeg startet også på 30 mg fikk en ukes opptur så falt formen litt så okte jeg dosering etter en uke opp til 60 mg og opplevde en super uke før det falt igjen...doserte meg opp hver tredje til sjette uke til jeg havnet stabilt på 180 mg armour, så skiftet jeg til erfa... men fungerte veldig bra på 180 mg uten fall i form på armour
Takk for innlegg i dagboken min Tatanja :)
Tok en tablett i dag også OG gjett hva jeg har gjort! JEG har vasket kjøkkenbenkeplatene, stuebordet OG satt på en oppvaskmaskin og DET for halv ti på morningen. DET er ikke noe jeg pleier å orke! Pleier å gjøre husting på kveldstid for det er da jeg orker. Det var litt enklere å stå opp i dag, og jeg følte meg i litt lettere humør da jeg vekket barna og fulgte dem hit og dit.
Føler meg egentlig litt mer våken på en måte, men jeg kunne vært me våken enn jeg er altså, men føles litt bedre enn før. Har "bomull" bak øyene i bakhodet på en måte, men ikke i hele hodet som jeg pleier. Faktiskt har jeg følt meg inne i en boble med tåke rundt. Føler at tåken rundt meg er mindre enn den pleier men at det er fortsatt tåke i hodet.
HAHAHA. Det hørtes litt rart ut :lol::wink:
Fortsatt vondt i kroppen, men føler kroppen slapper litt mer av.
Også har jeg sovet godt i natt SELV OM jeg sov i over 1 time i går, det er merkelig for det å sove på formiddagen/ettermiddagen pleier å ødelegge hele min nattesøvn.
Jeg føler meg litt sånn småsvimmel, kan det være noe med tablettene da. Fortsatt sliten og trøtt, men litt bedre føler jeg meg og litt mer orker jeg.
Legen min på Heggeli sa at jeg skulle prøve disse tablettene i 2 uker, og jeg ville merke fort om det virket eller ikke. Når de 2 ukene har gått hva skal jeg gjøre da....?
Får vel kanskje se ann litt til og event. ringe han.
Har ett trykk i hodet, det pleier jeg ikke å ha..
Trykk i hode, jeg fikk hodepine de første 7 dagene på armour thyriod og kropsverk spiser nu 90 mg armour og 100 mg levaxin. Nu er jeg bare sliten. Så det å bytte medisin er ikke noe min kropp tar lett på. Bruker også DHEA for å hjelpe binyrene. Hormoner er noen finfølende damer som er vanskelig å ha med å gjøre.:mad:
Takk for svar!
Så du hadde det ja.
Formen min har egentlig dalt litt i dag. Nå er jeg trøtt og sliten igjen, og har vært det noen timer. Kunne godt tenkt meg å legge meg, men det går nok ikke.
Tar vel sikkert litt tid før jeg komme iform, må vel finne riktig dose og øke forsiktig.
Merker man hvor man skal stoppe, altså hvilken dose som er riktig?
Legen mener jeg har lite jern, og at jeg har binyretretthet og matintolleranse jeg har. Ja, også lavtstoffskifte da men jeg ligger innefor men lavt. Har startet på Armour for å se om det kan hjelpe.
Jeg må nok forandre på kosten og kutte ut sukker og de matvarene jeg ikke tåler. Jeg tror det er hvetemel, visse typer fisk og egg, noen nøtter og muligens melk. Men det får jeg vite på nyåret.
Nå tar jeg ingen spesielle hensyn i matveienb foruten at jeg spiser spelt istedenfor hvetemel.
Jeg har tatt den matvareallergi testen og er allergisk for protinet i melk. Så aldri mer melkeprodukter for meg.Egg må jeg holde meg unna sikkert 6 mnd eller mer. Her tror legen at jeg kan tåle litt egg i små mengder.
Så reagerer jeg noe på mais. Så nå lager jeg alt fra bunnen av for enten er det egg, melk eller mais i halvfabrikata. Det tar litt tid og oppdage alle kilder. Bla ble jeg tipset at levaxin inneholder melk og mais. Må få resept på den laktosefrie.
Jeg har jo brukt levaxin i 12 år og håper på det samme som du at Thyriod skal gi det ekstra kikket på formen. Men resultatet lar vente på seg. Har lest om flere som sier at etter å ha økt dosen og kjent på kroppen hvilken dose som er riktig så har det gått 5 til 8 uker før de kjenner at nu er de bedre.
Jeg kjenner at jeg er lav på stoffskifte når jeg blir snarere sliten enn før, litt mer innadvent, litt mindre lunte og alt både fysisk og mentalt er kjempeslitsomt. Bare tanken på alt kan gjøre meg sliten.
Tilslutt jeg får DHEA for å hjelpe binyrene.
Høres ut som om vi har litt av det samme da, og jobbe med :-)
Jeg skulle ønske det var en quick fix ;-) Er litt utolmodig av natur, liker handling og effekt. :)
Hva er DHEA?
Det er jo absolutt ikke bra for deg å gå på Levaxin da nei, om du er allergisk for noen ting som er i den.
Prøv å google DHEA så får du et mer utfyllende svar. Jeg fikk det fordi det hjelper binyrene og jeg hadde lite kvinnelige hormoner (østrogen) og mannlige.
De har jeg brukt i ca 3 uker og bruker 2 stk pr dag, det blir 20 mg. Så ingen stor dose, så langt jeg forstår.
Ellers kjenner jeg igjen dette med liten tolmodighet.
Men jeg får ikke gjort noe annet enn å prøve ut slik som legen har sagt. Jeg ringer hvis ikke symptomene stemmer med det jeg bla leser her inne. Så jeg har økt dosen hurtigere enn først avtalt. Jeg tror forøvrig at det at jeg nu drikker mest koffinfri kaffe har hjelpt litt.
Skal ta nye prøver hos Furst ca medio jan. i mellomtiden får jeg bare håpe på snikene oppadgående formkurve.
vink11
I dag har jeg også tatt en tablett.
Akkurat nå tenker jeg at jeg er sååå glad for at jeg gjorde dette! Altså turte å starte på disse armour tablettene. Jeg er ikke noe glad i å ta tabletter, så jeg var meget skeptisk men jeg tenkte at noe må jeg prøve!
I dag er jeg ganske våken, litt tåkete med bedre. Jeg våknet i OK form selv etter kun 6 timer med søvn. Jeg smilte til meg selv i speilet i dag, og reagerte på at jeg gjorde det. :-) Lenge siden jeg har gjort det tror jeg.
Jeg har matlyst og har faktisk vært mer på do enn jeg pleier ( bommelom) ;-)
Fortsatt tåkete i hodet, ganske kald og vondt i kroppen/musklene spes. i høyre "engelvinge" Jeg har alltid vondt der. Håper ALT dette bedrer seg etter hvert!
NÅ er jeg iallfall glad!
Håper formen holder seg utover dagen også.
Disse andre dagene har jeg hatt en downperiode på ettermiddagen og kommet meg igjen på kvelden.
Så bra å høre.
Jeg tar min 90 mg armour i to omganger. Først 60 mg sammen med levaxin først av alt om morgenen. Så blir jeg helt slokt ca kl 15. og da er det en ny 30 mg armour ca kl 16.30 og da på kvelden igjen kan jeg har litt tiltak til å gjøre noen små ting på kvelden. Mine vonter ble bedre da legen sa jeg etter 5 dager på 30 mg måtte opp til 60 mg. Nå er jeg ytterligere 30 mg opp og jeg har bare vont i mine atriose gikt hofter. Ha en fin dag videre
Så bra fruemå! :)
I to omganger ja! Det må jeg tenke på når jeg skal trappe opp. Jeg leste i pakkningsvedlegget at det kunne jeg gjøre etter 14 dager. Å øke med 15mg sto det vel..
Kanskje jeg skulle tatt 30mg tidlig og 15 mg i 16 tida da, om formen forsetter å dale på ettermiddagen. Kan det påvirke søvnen på noe vis?
Jeg er på en måte lik som før i kroppen, men litt mer avslappet i musklene men vondtene er der. Men noe har skjedd iallfall for jeg føler meg lettere til sinns og litt mer med i hverdagen. Alt er ikke en tåkete grøt uten for megselv og jeg synes det er lettere å reise seg fra sofen og feks hente meg mat eller gå til do. Ting går litt kjappere.
Sover mer og bedre, våkner uten å føle meg noe sliten i utgangspunktet. hjerte1
Det er kjempebra fruemå! SEr jo at du har vært syk lenge, og det må være veldig deilig å føle seg bedre! klem
Er det noen råd om at man ikke bør ta tabletten senere enn ett visst tidspunkt?
Tenkte liksom om man tok en tablett, eller deler av en tablett sent så uroer det søvnen.
Kanskje jeg skal prøve å ta 1/2 tablett i 15-16 tida om jeg blir veldig trøtt og sliten igjen? Eller er det for tidlig siden dette kun er min 3 tablett med armour.
Man kan tage sin medicin, når man vil - bare man sørger for at holde nogle timers afstand til jern og kalk.
Nogle har gavn af at ta medicin til natten, evt. sammen med c-vitamin (ikke-depot), skriver Anisa om flere steder.
Det er forskelligt, om det giver uro eller ej. Jeg kan ikke tage mere end et halvt grain /30 mg før jeg enten får urolige drømme /mareridt eller giver mig til at gøre rent eller skrive fristil eller andet, der pludselig føles uopsætteligt :wink:
vink11 Nielsigne
Takk for svar!
Så jeg bør ikke ta melk heller da, vente ett par timer etter jeg har tatt den.
Legen har sagt at jeg skal prøve 30mg armour først, i 14 dager. Han visste ikke om det ville ha noe effekt, pga. binyrene, men det har effekt. Skulle vel starte litt rolig for jeg er operert for hjerte for over 25 år siden også, men er erklert omtrent frisk av det nå.
Så jeg tenkte på om jeg blir veldig sliten og trøtt og tåken kommer tilbake foran øyene og i hodet og litt urolig i kroppen. Merker jeg begynner å bli i dårligere form igjen nå, samme som i går på denne tiden.
Tenker da om jeg kan ta 1/2 tablett i 16 tiden. Da blir jo det mer enn det jeg egentlig skal.
Hva er det som kan skje om jeg tar for mye? altså om det blir for mye med 30mg morgen og om jeg tar 15 mg nå på ettermiddagen. For mye for fort tenker jeg på da, det er jo bare 3 dager siden jeg startet på dette her.
Kjenner jeg har litt lyst til å prøve altså... men ikke om det kan være dumt å prøve.
At du har en hjertehistorie gør vel ingenting nemmere.
Jeg vil jo sige, at det er skidt, hvad enten man tager for meget eller for lidt. Min egen erfaring med Ny Eltroxin er, at den er hård ved mit hjerte og hele systemet, fordi den slet ikke slår til. Omvendt er det vel klart, at man kan stimulere hjertet og systemet for meget og / eller for pludseligt.
vink11 Nielsigne
Takk for svar :-) men jeg forsto ikke helt hva du mente, om det virket greit å teste eller ikke? Eller om det var noe annet du mente. :flau:
vink11
Alt sådan noget er jo ens eget ansvar, og der er ingen andre end dig, der kan mærke, hvad dit hjerte "mener" om noget som helst.
Redigert: Så det jeg mente, var egentlig bare, at du selv må mærke efter, hvad der går eller ikke. Hvis du beslutter at prøve det men alligevel er nervøs for det, så tror jeg ikke, det går; så vil du få symptomer på nervøsitet i sig selv, og så kan du ikke skille ad, hvad der er hjerte, hvad der er ren nervøsitet, og hvad der er reaktioner fra stofskiftet, mener jeg.
Jeg husker ikke, om du er helt ny /fersk på stofskiftemedicin i det hele taget? Hvis man har taget fx Levaxin i en periode, så er det jo i blodet længe, og så er det måske fint at starte med 30 mg og vænne kroppen til t3-tilskuddet lige så stille.
Jeg selv blev desperat, da den læge, som i første omgang skrev Erfa ud til mig, foreslog mig at starte på 30 mg og ligge der i nogle uger, inden jeg rykkede videre til 60 mg og lå der i nogle uger ... Jeg tror, det ville ha været en farlig kurs for mig, da jeg ikke dannede særlig meget t3 på Euthyrox, som var min 3. syntetiske medicin og den, jeg stoppede med, inden jeg fik thyroid.
vink11
Jo, jeg er enig med deg i det :) Man er ansvarlig for sine egen handlinger men det er så fint med tilbakemeldinger når man ikke har peiling og egentlig ikke vet noen ting om lavtstoffskifte og heller ikke om selve medisinen og medisineringen. Jeg meldte meg inn her for ca. 4 dager siden. Har lest litt her inne, men kan jo ikke noe om det enda. Lært litt av å lese her da. Supert at dere som kan masse svarer *klem* Takk! :-)
Jeg merker ingenting på hjerte mitt jeg altså. Ikke har jeg merket noe før tabletter og ikke nå etter. KAnskje bare at hjerte virket litt stressa før, legen komenterete også dette, det føler jeg ikke nå etter at jeg har tatt armour noen dager.
Det eneste jeg merker er at kroppen er roligere og det er lettere å puste, nesten som noen muskler slapper bedre av så det er lettere å puste. Ellers er jeg litt mer opplagt.
Tok faktisk 1/2 tablett, 15 mg for ca. 45 minutter siden og kjenner faktisk at jeg varmere i hendene, i fingrene. Utrolig deilig.
Ja, det er en utrolig lettelse at kunne holde varmen ... og den kuldefølelse, man har på grund af lavt stofskifte er jo en ubeskrivelig en, som man ikke kender, før stofskiftet falder, synes jeg. Så meget eller på sådan en måde KAN man slet ikke fryse med normalt stofskifte ...
Så tillykke med det.
Og når du slapper så godt af med thyroid, så ville jeg måske nok i dit sted vove at tage lidt ekstra. Men hvis du gør det, så vil jeg foreslå dig at dele dosen op i mange små, så du kan mærke, hvor du "er kommet til".
Når jeg sætter dosen op, gør jeg ofte det, at jeg deler op og så bare tager den største portion om morgenen men et par stykker senere, og ofte har jeg ventet med den sidste lillebitte bid (15-30 mg) til sengetid.
Nok en god idé at gemme kosttilskud, der evt. kommer på tværs, til dagen efter. Bare til du ved, hvor det bærer hen med medicinen. Ellers er det vel et uoverskueligt arbejde at få nok tid mellem de enkelte dele ....?
vink11
Meldte meg inn 11 november ser jeg, men vært aktiv i 4-5dager ;-)
Åja, sånn ja!
Jeg kan vel egentlig ikke ta multivitaminer rett etter frokost, for da har det jo bare gått ca. 1time fra inntak av armour. Det er jo jern i den.
forutenom multivitaminen tar jeg 2-3 g C vitamin i form av pulver fordelt på ca. 2-3 ganger daglig, og D3 80u fordelt på 2-3 ganger daglig, også tar jeg omega 3 en gang daglig.
Eller det vil si at jeg har startet opp på dette igjen nå, for 2 dager siden. Tok dette inntil 4 mnd siden. Og startet igjen nå ETTER at jeg hadde tatt blodprøver.
Jeg har faktisk ikke merket hvor kald og stiv jeg egentlig har vært i fingrene, har jo merket ar jeg er stiv og kald MEN ikke SÅ mye. Merker det godt nå som jeg faktisk kjenner meg varm og god i hendene. hjerte1
Fortsett å skriv å klage din nød herinne. Jeg skrev hver dag i den første uken, for jeg hadde panikk over hodepine og verk i kroppen som "bibirkning" Pluss at jeg var slappere enn før. Legen satt meg opp 30 mg armour noen dager før jeg skulle over og nu er det gått 13 dager. Jeg er uten hodepine og verk i kroppen. Dette er fintfølende damer (les hormoner) som er vanskelig å gjøre til lags. Lykke til vink11
Er det ikke helt fantastisk at en så bitteliten pille med hormoener skal ha så mye å si? Det er sjokkerende og ikke sjokkerende på en gang! Og at man merker forskjell så fort, og merker på kroppen når man bør ha mer. Kroppen er fantastisk. Jeg er så glad for at dette virker etter å ha hatt det sånn så lenge, mange år at jeg er helt rørt. Og jeg har hatt rett helt tiden at det ikke er fibromyalgi og mulig depresjon!
JA! Det var det jeg visste! Det nærmeste jeg kan komme depresjon er at jeg har vært oppgitt pga. at kroppen og hodet ikke var med. Fikk til og med sarotex i små doser, for smerter. sluttet med det etter 2 mnd, ble så sur av det og det virket absolutt ikke. Det er vel ca. 2 år siden jeg fikk prøve det.
Synd at så mange får feil diagnose.
Håper denne stigningen fortsetter og alle symptomer på lavtstoffskifte blir borte. Det er deilig å føle seg litt mer med i verden igjen.
I morgen og lørdag skal jeg på jobb, kan ikke si jeg gleder meg men det går nok bra. Iallfall kanskje bedre da enn på lenge nå som tablettene virker litt.
JEg forstår at det kan ta tid altså, men det er så deilig å føle seg litt bedre enn på leeenge.
MAn skal jammen være oppegående for å få hjelp altså! Ett forum som dette er gull verdt! hjerte1
Tily: Jeg ligger vel i normalområdene på t3 og t4, men veldig nære for lite. TSH ligger litt høyt men også innenfor. Nå var den på 2,66 og for 2 år siden 5,22. Vet ikke hvordan den har vært innemellom der. T4 har iallfall gått ytterligere ned på disse to årene. Jeg har følt meg dårlig omtrent siden første fødsel og det er over 6 år siden.
Håper det hjelper for deg da. Det lønner det seg å ha en lege som hører på deg og lytter til hvordan du har det. Jeg har ikke fått det før nå.
I kveld har jeg hatt det mye bedre enn i går kveld, har til og med vært og badet i svømmehallen med mann og barn, og syntes det var hyggelig og ikke bare et slit. Det er lenge siden jeg har kjent det altså. Litt slitsomt var det, men ikke sånn det pleier.
Kanskje fordi jeg tok 15mg i ettermiddag i tillegg? Gjorde jo ikke det i går.
I dag er jeg veldig trøtt og sliten, og litt tåkete og litt trykk i hodet. Passer jo ikke så bra fordi jeg skal jobbe til kl 19 i kveld.
Men har mindre vondt og mindre tåkete enn før jeg brukte tabletter, mindre sliten også men det er bare litt. Håper det tar seg opp litt.
Har tatt 30mg armour i dag før frokost. Tok den vel ca. 7.30 og spiste frokost kl 9.30.
Etter ca 7 dager var jeg uten verk og hodepine. Nu i dag er dag 14 på tab. Følte meg mer opplagt når jeg våknet. Det jeg har kjent på i dagene som har vært og som ikke er over enda. Jeg tåler ikke stress på NOEN måte. Og jeg blir snart sliten. Det som er kommet av positive tegn er at jeg kan hvile meg bedre, dvs er ikke evig sliten på samme måte som før. Det skal også sier at siste uke har jeg vært 98 % clean i hht det jeg reagerer på av mat. Hjelper også på formen tror jeg. Lykke til på jobb
Hei, takk for en super tråd..
Jeg startet selv med Armour Thyorid 7november i år. Har vært usikker omkring opptrapping av medisin og har fått mange flotte tips her..
Har nå økt fra en til 3 tabl, hvor jeg tok tabl nr 3 i ettermiddag og er nå spent på hvordan kvelden blir. Foreløpig er jeg mye mere våken enn jeg pleier på en fredagskveld :D
Klem Tussemaja :)
Tusen takk for innlegg i dagboken vink11
GOD HELG TIL DERE ALLE! :)
I dag har jeg vært dritsliten. Det var sykt slitsomt på jobb, ikke fordi det var så veldig mange folk men jeg var så sliten, men alikevel ikke så sliten som før. Jeg var ikke så sliten at jeg måtte gå på do for å hente meg inn og at jeg holdt på å grine av utmattelse. Det har jeg gjort før. Ikke grini da, men nesten ;-)
Gleder meg til dagen i morgen og jeg er ferdig på jobb.
I dag tok jeg 30 mg på morningen som jeg har startet med. Det funker bra, merker formen blir bedre etter en liten stund etter jeg har tatt den. Tok 15 mg til på formiddagen og 15 mg til på ettermiddagen. Jeg var så sliten at jeg bare tenkte at jeg måtte prøve. Jeg merker faktisk forskjell etter å ha tatt de. Bedringen kommer etter ca. 40 minutter. og varer noen timer.
MEn jeg synes det funker bedre å ta 30 mg, det holder litt mer på en måte, formen blir endel bedre enn når jeg har tatt 15 mg. Kanskje kroppen reagerer bedre om jeg hadde tatt 30 mg som vanlig på morningen og 30 mg i 14-15 tida? KAnskje virknigen hadde sitti litt lenger i kroppen..?
JEg har ikke meket noe til hjertebank feks.. ER ikke det er bivirkning eller en virkning av å overdosere seg?
Synes det er litt vanskelig med dosering jeg... Jeg er litt redd for å ta for mye for fort..
Kjenner at formen har dalt veldig nå, kroppen blir litt shaky igjen. Sånn som den har blitt før jeg har tatt litt mer armour. Men tenker jeg bare skla legge meg å prøve å sove etter på.
Deler de fleste opp dosene sine eller? Hvordan gjør dere det? Når - hvor mye osv.
Gleeeeder meg til å legge meg, men jeg skal se ferdig "senkveld" Det er så bra.
Ha en flott kveld!
Sliter med det samme tørr jeg øke dosen fortere. Jeg har gjort det i samsvar med lege. Men jeg må høyere opp, tør jeg i morgen? Er litt redd for binyrene. Vel jeg leser at de andre som har brukt denne medisinen ikke har den samme angsten. Så jeg kommer nok etter, å blir tøffere i min egen behandling.
LYKKE TIL på jobb i morgen, tenk på bare en dag, noen timer til og så fri.........