-
Skal vi treffes i Oslo?
hjertflag1 Mange har lyst til å møtes ansikt til ansikt og snakke.
Jeg en en av dem :D
Jeg foreslår et treff på Glutenfritt bakeri, eller Bakefri, som det heter, i Kirkegata 15 midt i Oslo sentrum. Et trivelig og uhøytidelig lite sted midt i sentrum, ikke langt fra T-bane, buss eller tog.
Tirsdag 9. november kl 13 og utover.
På Bakefri har de gode glutenfrie bakevarer med masse godt på toppen, omelett og skinke og mye annet delig. Dagens suppe til rett under hundrelappen med litt glutenfritt brød til osv.
Hvis dette gir mersmak, kan vi jo forsøke å treffes av og til, for eksempel en dag hver eller annenhver måned. Eventuelt også på lørdager, dersom ukedager blir vanskelig for mange.
Kommer dere? kram1
-
Sv: Skal vi treffes i Oslo?
Det har jeg superlyst til!:D Håper formen er såpass da at jeg har overskudd nok.
-
Jeg kommer gjerne. Men er på jobb midt på dagen. Men om dere blir sittende noen timer, kommer jeg innom.
Rufus vink11
-
Det er en kjempegod idé vink11
Jeg kan ikke den datoen, men håper at det blir flere muligheter. Da kommer jeg innover smilja1
-
Er merket av på kalenderen !
Flott initiativ !
-
Får være med dere i tankene jeg da som sitter her i Egypt:D
-
Kanskje dere kan kjøpe og drikke en kopp svart kaffe for meg og? Siden jeg bor helt nord i landet. :cool:
-
Skulle så gjerne vært med, men jobben binder og avstanden er for stor. :sad:
Håper dere vil trives sammen!!!
-
Sitat:
Opprinnelig skrevet av
Rufus
Jeg kommer gjerne. Men er på jobb midt på dagen. Men om dere blir sittende noen timer, kommer jeg innom.
Rufus vink11
Hei igjen. Ser at tiden den dagen blir litt for knapp. Kommer meg ikke fra jobb før over klokka tre og så jobber jeg på andre sida av byen... Regner med at dere ikke sitter der da lenger... Blir lit mye stress. Jeg blir gjerne med en annen gang. En lørdag, feks?
-
Kan du ikke foreslå en lørdag, Rufus!
-
Var det ikke kl.13 og utover ?
Noen ganger går jeg ikke før jeg blir kasta ut :)
Kan hende jeg sitter å dingler der kl 15 jeg da - iallfall.
Håper fler også gjør det ?
-
Sitat:
Opprinnelig skrevet av
Vigdis
Kan du ikke foreslå en lørdag, Rufus!
Jeg kan jo egentlig det, men dere må kanskje bestemme om det blir avlyst den 9. eller ikke.... ? Hvis det er opp til meg passer det best lørdag den 27.november. Men det er jo litt lenge til... Men det kan være mitt forslag, men det er jo egentlig ikke bare jeg som bestemmer dette, da... :oops:
-
Passer jo da også for meg da.
-
Hvis det er flere som kan lørdag 27. enn førstkommende tirsdag, synes jeg vi treffes da.
Eller, vi kan ta en Ole Brum, ja, takk, begge deler :D
Folkens, si hva som passer!
For meg er det akkurat det samme hjertflag1
jeg kan også dingle til etter 15 på tirdag
-
Okay. Jeg stemmer da på den 27.
Den 9. blir det litt stress. Kan ikke komme fra før 15, og så må jeg reise tvers over byen - tar også litt tid. Så jeg foretrekker lørdagen senere i måneden.
-
-
Samme for meg :) Men jeg kan nok bare komme en av dagene. Tog og slikt da vet dere, så det blir liksom en hel dag borte for meg. Og med små barn og slikt så.. Jeg er hvertfall klar som et egg, bare formen holder.:D Men jeg kan ikke utenom helger dessverre.
-
Da foreslår jeg Ole Brumm også :D
Vi møtes, de som kan og har lyst på førstkommende tirsdag, den 9.11 kl 13 og eller lørdag 27.11. Kanskje litt tidligere på lørdag, kl 12? Tror de stenger kl 15 på lørdag. Vi møtes på på Bakefri, Glutenfritt bakeri, Kirkegata 15 i Oslo (mellom Tollbugt og Rådhusgt).
Jeg synes jo at de som har lyst kommer, enten de er flittige lesere her, uten å skrive og melde seg inn, eller vi som babler i vei hjertflag1
-
Jeg har mulighet til å komme kl 12 den 27. november. Toget ankommer Oslo S kl 11.30. Håper flere enn meg kommer da :)
-
Og nå sitter dere der da og skravler og drikker kaffe, håper dere koser dere masse masse massekram1
-
Hadde vært gøy for oss som ikke kan være der å få et lite referat, kanskje....?
Om det har vært mange der, og om dere har starta interesseorganisasjon eller.....?
-
Hei Knokkel!
Vi var ikke mange, kun fire. Men det var veldig, veldig hyggelig. Og vi kjenner at dette vil vi gjøre om igjen! Det er ikke så lett å skrive referat fra prating på kryss og tvers over ett bord. Men litt prat om det vi sliter med ble det jo.
Så blir det spennende å se neste gang, om vi blir flere. For noen passer hverdagene best. For andre er det helgene som er friest.
Vi har nok ikke energi noen av oss til å starte interesseorganisasjon. Men det er fint uansett å møtes. kram1
-
Sitat:
Opprinnelig skrevet av
Jeanette78
Jeg har mulighet til å komme kl 12 den 27. november. Toget ankommer Oslo S kl 11.30. Håper flere enn meg kommer da :)
Æ kjæm :)
-
Æ trur æ kjæm :wink: (men noen ganger blir det krøll og dobbeltbooking). Sier fra om jeg ikke kommer.
Vi kan jo møtes en gang i januar også, om vi vil? vink11
-
Hei vink11
Jeg skal også prøve å møte opp kl. 12 lørdag 27. november.
Gleder meg til å møte dere xx7
-
Minner om at vi kan møtes på lørdag, les deg bakover vink11
-
ÅÅÅ det hadde jeg hatt veldig lyst til!!! Men søren og, jeg skal til svigers med julegaver i helga:( Jeg blir med neste gang!!! Takk som sier fra! Si gjerne ifra når nestegang blir. Jeg kan som regel på dagtid hverdager, men også som regel helg med unntask av nå frem til jul.
Kos dere:)
-
Antar neste gang blir etter jul
-
Heisann!
Det ser ut til at det må bli Oslotur etter jul for min del.. Min eldste datter har fått tilbud om å delta på et kurs ift. en barneorganisasjon i helgen med overnatting. Og dermed må jeg nok trå til med kjøring, deltakelse ift kurset og diverse gjennom helga.. Men håper det blir møte etter jul!hjertflag1
-
-
Vet ikke om noe spesiellt da.. Setter av den datoen jeg.:)
-
Nå blir jeg litt forvirret her.
Ny dato i januar, vil det si at vi hopper over i morgen?
-
Nei, jeg tolker det som om det blir både i morgen og 8. januar. Jeg kommer i morgen :)
-
-
Fint, da prøver jeg også vink11
-
Ja, jeg kommer i dag, og regner med at jeg dukker opp i januar. Ja takk, begge deler! Om dette er noe vi vil, og synes er positivt, kan vi jo treffes så ofte vi vil og kan. En gang i måneden eller annen hver måned eller hva som helst.
Beklager uklar formulering!
-
Hei vink11
Jeg løfter litt på denne, jeg (Blir den ikke liggende øverst da, mon tro?).
Er det interesse for en reunion, eller er det arkivert?
Tenkte eventuelt på etter julestria når det verste maset har gitt seg.