Opprinnelig skrevet av
Fernanda
Hei igjen, det er lenge siden jeg har skrevet her nå. Begynte hos legen jeg fant ut at flest hadde positive erfaringer med her på forumet i høst. Siden har jeg fulgt hans anbefalinger.
Jeg behandles for stoffskiftet fremdeles, binyreproblemer, vitaminmangel (D, jern) og noen hormoner som ligger lavt. Jeg har hatt stikninger og plutselige småkramper og vondt rundt omkring i kroppen periodevis ganske lenge. Det kommer og går overalt. Jeg har også hatt sterke smerter i hodet jevnlig over lang tid. Jeg er veldig tung i beina uten at det skulle være noe grunn til det. OM jeg gjør noe blir jeg veldig raskt sliten og matt. Dette har jeg selvfølgelig nevnt for leger før.
Jeg har forsøkt fysioterapi, kiropraktor, akupunktur, migrenemedisin, trening. Det som er nytt nå er at jeg i en uke har kjent en vond strømfølelse som går ned gjennom ryggen og av og til ned i beina når jeg beveger hodet. Det er ikke alle hodebevegelser som gir strøm. Jeg lurer på hva dette er for noe ? Kan det høre til stoffskifte, binyrer ? Jeg har ventet ganske tålmodig på at det skal gå over, men det ser ikke slik ut. Jeg har ikke oppfølgingstime hos D.S før langt ute i juni.