Var på Balder klinikken igår ! + litt annet..
Var hos en veldig hyggelig lege i to timer. Når hun spurte hva hun kunne hjelpe meg med startet jeg det hele med å si at jeg VIL ha Armour, det er derfor jeg er her.... uten at hun ble negativ av den grunn. Hun svarte meg med at jeg ikke kunne få det denne gangen og kanskje ikke neste gang heller, men så... jeg ble jo egentlig veldig glad da, for nå vil jeg gjerne prøve og se om jeg blir noe bedre!
Hun ville også at jeg skulle begynne med Omega 3 og noe som het V2000 tror jeg det var, så jeg har tenkt meg en liten tur til sverige ikveld el imorra for å kjøpe meg ett lite lager.
Begynner forøvrig å bli i litt dårlig form igjen, vil bare sove! Og jeg som har hatt ferie i 3,5 uke....
Idag har jeg tatt en hel haug av prøver, allergi, hormoner, cøliaki osv.. så får vi se hva de sier, tror ikke jeg får noen aha opplevelser, men man kan jo aldrig vite.
Jeg skal forøvrig tilbake til denne hyggelige damen den 19/9, så får jeg se hva som skjer da :) Kanskje det er håp for meg også.... *ler litt*
I ferien min har jeg forøvrig begynt på vann aerobiq, noe som var veldig gøy, men slitsomt! Skal trene kl. 20.15 en kveld i uka, så rekker jeg å sove litt før jeg skal avgårde :roll: Nå håper jeg bare ryggen min tåler det.